بستن

حمایت «قاطعانه» حسنی از فرسوده

هفت‌برکه: علی‌اصغر حسنی نماینده مجلس هشتم و نخستین نماینده مجلس از گراش با انتشار بیانیه و حضور در در ستاد قاسم فرسوده حمایت قاطع خود را از نامزد این دوره گراش در انتخابات مجلس اعلام کرد.

به گزارش هفت‌برکه جمعه ۴ اسفندماه، علی اصغر حسنی نماینده حوزه انتخابیه در مجلس هشتم با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که «قاطعانه» از قاسم فرسوده نامزد مجلس دوازده حمایت می‌کند. حسنی در ستاد قاسم فرسوده در بلوار سرداران نیز حاضر شد و دقایقی سخنرانی کرد. 

علی‌اصغر حسنی اسفندماه ۱۳۸۶ در رقابت با سید شکرالله زندوی و یوسف محبی توانست با کسب ۳۲ هزار و ۸۶۵ رای به عنوان نخستین نماینده گراشی به مجلس شورای اسلامی راه یابد. 

 

برادر خدوم و نامزد شایسته دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های جنوبی فارس جناب آقای حاج قاسم فرسوده دامت عزه
با تحیت و درود خاضعانه، حمایت قاطعانه خودر را از نامزدی جنابعالی که از رزمندگان دفاع مقدس و آشنا به کمیت و کمیت مناطق پنجگانه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم هستید، اعلام می‌نمایم.

لذا اینجانب علی‌اصغر حسنی به عنوان خدمتگزار مجلس هشتم صمیمانه از شهروندان و عزیزان قدرشناس شهرستان‌های جنوبی و حوزه انتخابیه در هر پنج شهرستان که در ولایتمداری و وحدت و برادری شهره می‌باشند، تقاضامندم با مشارکت گسترده خود در انتخابات یازدهم اسفندماه جاری و و رای به جناب حاج قاسم فرسوده که فردی فسادستیز، عالم به امور منطقه، تلاشگر و از شاگردان مکتب ولایت هستند، حضور حق‌شناسانه خود را در برابر دشمنان و معاندین جهانی و داخلی متجلی نموده و وظیفه شرعی و انقلابی خود را در شکوه انتخابات و پای صندوق رای‌گیری به نمایش درآورند که ان شاالله با حضور شکوهمند خویش قلوب دوستان را شاد و دشمنان و یاوه‌گویان را مایوس نمایند.

نصر من الله و فتح قریب

برادرتان علی‌اصغر حسنی
نماینده مجلس هشتم از حوزه لارستان، خنج و گراش

1 نظر

  1. به کسی رای بدید که اقلا یک عکس با نان و مهوه داشته باشه!!
    خودمونی باشه بچه جنوب باشه بزرگ شده شهرستان باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top