بستن

زنان کارمند گراش روی سکوی دوم داژبال استان

هفت برکه: تیم داژبال بانوان شاغل در ادارات گراش بعد از کسب مقام دوم جنوب فارس در مرحله‌ی نهایی مسابقات نیز بعد از داراب مقام دوم داژبال استان فارس را به دست آورد.

علی‌نژاد، مشاور امور بانوان فرمانداری در گفت و گو با هفت برکه گفت: ۲۴ بهمن ماه مرحله‌ی نهایی مسابقات داژبال بانوان کارمند طی جشنواره نشاط، تندرستی و امید ویژه بانوان شاغل در دستگاه اجرایی در شیراز برگزار شد.

این جشنواره در سه نقطه‌ی استان برگزار شده است. اولین دوره‌ی این مسابقات ویژه‌ی شهرستان‌های شمالی استان در تاریخ ۲۰ دی ماه در شهرستان مرودشت برگزار شد و سه تیم به مرحله بعد راه یافتند. رقابت بعدی بین شهرستان‌های جنوبی استان بود که ۲۷ دی ماه در سالن محبی گراش برگزار شد. در این رقابت‌ها گراش مقام دوم را به دست آورد، داراب اول شد و فیروز آباد به مقام سوم رسید. یک مسابقه نیز بین تیم‌های شهر شیراز برگزار شده است که از بین آنها نیز سه تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

در مرحله‌ی نهایی این مسابقات ۹ تیم‌ برنده در دو دوره قبل از سه نقطه‌ی شمالی و جنوبی استان و شیراز، در شیراز به مصاف هم رفتند. و تیم داژبال بانوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گراش توانست در این رقابت‌ها مقام دوم استان را به دست آورد. تیم داراب مقام اول را از آن خود کرد و تیم اداره امور مالیاتی شیراز به مقام سوم رسید.

نگین رادمنش، زهرا جعفری، طیبه شمسی، مریم طالبی، هر چهار نفر از دانشکده علوم پزشکی، سمیرا شکوری از بانک سینا و زهره یوسفی از کمیته امداد برای تیم داژبال گراش بازی کردند.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top