بستن

مهندس‌های گراش با جام سومی از شیراز برگشتند

هفت برکه: تیم فوتسال نظام مهندسی ساختمان شهرستان گراش در مسابقات فوتسال شهرستان‌های استان فارس تحت عنوان جام مهندس به مقام سوم رسید.


به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان شهرستان گراش: این مسابقات از ۲۰ تا ۲۳ بهمن در مجموعه فرهنگی و ورزشی آیت‌الله ربانی در شهر شیراز به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس برگزار شد.
تیم فوتسال نظام مهندسی ساختمان شهرستان گراش با ارائه بازی‌های درخشان که مورد تمجید تیم‌های شرکت کننده و هیات برگزاری مسابقات قرار گرفت در رقابت با ۱۵ تیم شرکت کننده از سراسر استان فارس به مقام سوم دست یافت.
تیم فوتسال نظام مهندسی ساختمان شهرستان گراش در بازی مقدماتی در مصاف با تیم فسا به پیروزی دست یافت در مقابل تیم شیراز ب، بازی را واگذار کرد و در رقابت با تیم مرودشت به نتیجه مساوی رسید. در مرحله‌ی حذفی تیم مهندسین گراش در مقابل کازرون پیروز مسابقه بود و در مرحله‌ی نیمه نهایی مقابل شیراز الف که در رده کشوری مقام آور بوده ، بازی را واگذار کرد و از راهیابی به فینال بازماند.

در پایان تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم شیراز ب و تیم مهندسین گراش به ترتیب دوم و سوم شدند.

احمد فرجی، سجاد نورالدینی، عبداله درویشی، علیرضا قنبرپور، احمد عباسی، بهنام شیرشمسی، علی سوزنده، سعید رایگان، کیوان هنرور، مهدی اپرور، محمد رضا دیانت با سرپرستی مصطفی سرخی تیم مهندسین گراش را تشکیل دادند. و علی راهپیما به عنوان تدارکات این تیم را همراهی می‌کرد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top