بستن

نشست بصیرتی در حضور دکتر اسفندیاری

 نشست بصیرتی با موضوع حماسه سیاسی در حضور بسیجیان و سپاهیان در سالن سراجی برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم سرگرد مفتاح فرمانده‌ی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سخنرانی کرد. پس از تسلیت شهادت امام علی النقی (ع)، اشاره‌ای به سال حماسه اقتصادی و سیاسی و انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و فتنه سال ۸۸ کرد. او در این باره گفت: «انتخابات ۸۸ به دلیل این فتنه به حماسه‌ی سیاسی تبدیل نشد و در همان حماسه‌ی حضور ماند. فتنه ۸۸ نیاز به موشکافی دارد و هوشیاری ملت را در انتخاب فرد اصلح و باکفایت می‌طلبد.»

 دکتر اسفندیاری یکی از فعالان سیاسی کشور دیگر سخنران برنامه بود، او اشاره‌ی کوتاهی به تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی کرد و در مورد سیاست‌های آمریکا در مقابل ایران، تحریم‌ها و بیداری اسلامی در مصر و کشورهای اسلامی صحبت کرد. او در ادامه گفت:«شرط رقم خوردن حماسه‌ی سیاسی حضور گسترده‌ی مردم پای صندوق‌های رای است.» و از نقش بسیج در تحقق این موضوع سخن گفت.

 این فعال سیاسی همچنین برگزاری انتخابات امن و آرام را در آگاهی و هوشیاری مردم در مبحث انتخابات دانست که باعث تقویت وحدت ملی در جهان اسلام می‌شود.

اسفندیاری بعد از اتمام سخن‌رانی به سؤالات حضار پاسخ داد که بیشتر آن‌ها حول‌وحوش انتخابات و کاندیدها بود. این برنامه با همت ناحیه‌‎ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و چهارم اردیبهشت انجام شد. 

           

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top