بستن

تکمیل مسجد و سالن کنفرانس معاونت بهداشت گراش

هفت برکه: سالن کنفرانس ستاد معاونت بهداشت و پروژه‌ی توسعه مسجد علی بن ابیطالب (ع) دو پروژه‌ی معاونت بهداشت گراش در ششمین روز از دهه فجر افتتاح شد. همچنین توسعه آشپزخانه مسجد ولی عصر (عج) از محل اعتبار خیرین دیگر پروژه‌ای بود که در این روز به مرحله‌ی افتتاح رسید.

سالن کنفرانس معاونت بهداشت

به گزارش وبدا گراش: سالن کنفرانس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش، امروز، سه شنبه هفدهم بهمن، با حضور مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. دکتر مهدی محسن زاده، رییس علوم پزشکی گراش گفت:« این سالن به منظور برگزاری جلسات و کارگاه‌ها و کلاس‌های متعدد آموزشی معاونت، در ساختمان ستاد معاونت بهداشت ساخته و تجهیز شده است.»

او در ادامه گفت:«برای ساخت سالن کنفرانس و آموزش معاونت بهداشت»، مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که ۵۹۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و ۲١٠ میلیون تومان توسط خیرین تامین شده است.»

طاهرزداه، فرماندار گراش نیز در افتتاحیه‌ی سالن کنفرانس معاونت بهداشت گراش گفت:«یکی از پروژه‌هایی که در دهه فجر شاهد افتتاح‌ آن بودیم همین سالن کنفرانس بوده که با اعتبار دولتی و همت خیرین به سرانجام رسیده است.بار دیگر نام نیک خیرین به میان آمد، خیرین بلند آوازه‌ای که در گمنامی به نیک نامی رسیده و می‌رسند. هر چه داریم در این شهر به همت و سخاوت مردم همین شهر است. مردمی که خیرین گرانقدری همانند مرحوم شیخ احمد انصاری، حاج حسین سعادت و حاج علی اکبر فروزش و امثالهم را دارد که با همتشان باعث توسعه و عمران و دلگرمی شهر و دولت مردان و مونین و خیرخواهان شهر شده‌اند.»

در بخشی از این برنامه از سوی خیرین از دکتر مهروی معاونت بهداشت و دکتر گلکار معاونت فنی بهداشت با اهدای هدایایی تقدیر شد.

ساختمان اداری مسجد معاونت بهداشت

در این روز با ساخت دفتر کانون و مسجد، آبدارخانه و انبار، مسجد علی بن ابیطالب (ع) ستاد معاونت بهداشت توسعه یافت و با حضور مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

این ساختمان در ۸۰ مترمربع، در جنب مسجد ساخته شده است و شامل دفتر کانون مسجد، آبدارخانه و انبار است. برای ساخت این پروژه موسسه خیریه صولت عنیبه ۶۵۰ میلیون تومان هزینه کرده است.این مسجد محل فعالیت کانون فرهنگی امام رضا (ع) گراش و هیئت بین الحرمین نیز می‌باشد.

 

توسعه آشپزخانه مسجد حوض

بعد از این که مسئولین گراش در مسجد ولی عصر(عج) نماز ظهر و عصر را اقامه کردند، افتتاح طرح توسعه‌ی آشپزخانه‌ی مسجد ولی عصر(عج) پایان بخش برنامه‌های روز ششم دهه فجر بود.

مهندس جواد حسن زاده مجری این طرح در آیین افتتاحیه این پروژه گفت:«این آشپزخانه مجهز به اجاق گاز‌های مدرن با اعتبار یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون‌ تومان و زیربنای ۲۵۰ متر مربع  با نیت خیر حاج علی اکبر اسعدی‌ ساخته شده است.»

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top