بستن

تغییر کابینه در دو اتحادیه صنفی گراش : ایزدیان و پورکریمی رییس شدند

هفت‌برکه:  با برگزاری انتخابات، رییس و اعضای هیات مدیره جدید دو اتحادیه صنفی شهرستان گراش معرفی شدند. مجتبی ایزدیان در اتحادیه درودگران و حمید پورکریمی در اتحادیه خواربارفروشان برای ریاست انتخاب شدند.

اسماعیل بلبلی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گراش گفت: «انتخابات اتحادیه‌های صنفی هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود. از ۱۰ اتحادیه شهرستان، مهلت قانونی شش اتحادیه به پایان رسیده است که انتخابات آن‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. تاکنون انتخابات دو اتحادیه به صورت کاملا الکترونیک در اداره صمت برگزار شده است.»

اتحادیه درودگران و فلزکاران نخستین اتحادیه‌ای بود که امسال انتخابات آن برگزار شد. رییس اداره صمت گراش گراش گفت: «انتخابات اتحادیه درودگران و فلزکاران شهرستان گراش ۲۳ دی‌ماه برگزار شد. انتخابات با شرکت یک سوم اعضا قانونی می‌شود که از ۱۵۰ عضو اتحادیه، ۵۲ نفر در انتخابات شرکت کردند.»

ناظر انتخابات اتحادیه‌ها در مورد تغییرات در اتحادیه درودگران و فلزکاران گفت: «پس از پایان رای‌گیری محمد رامیارپور، باقر محبی، محمدجواد رامیارپور، مجتبی ایزدیان و محمدجواد دلاوران به عنوان هیات مدیره صنف درودگران و فلزکاران و علی مدرسی به عنوان بازرس اتحادیه بیشترین آرا را کسب کردند. جلسه داخلی هیات مدیره با حضور اعضای منتخب، رییس و کارشناس اداره صمت و رییس اتاق اصناف برگزار شد. در این جلسه مجتبی ایزدیان به عنوان رییس و باقر محبی نایب رییس اول، محمدجواد رامیارپور نایب رییس دوم، محمد رامیارپور دبیر و محمد جواد دلاوران خزانه‌دار اتحادیه انتخاب شدند.»

بلبلی در مورد اتحادیه خواربارفروشان گفت: «اتحادیه خواربارفروشان با ۳۰۸ عضو پرتعدادترین اتحادیه صنفی شهرستان است که ۱۰۵ عضو در رای‌گیری شرکت کردند که در جلسه داخلی هیات مدیره، غلامرضا (حمید) پورکریمی به عنوان رییس اتحادیه خواربارفروشان گراش انتخاب شد. محسن محسنی به عنوان نایب رییس اول، محسن امانتی نایب رییس دوم، محسن فردفانی دبیر و سیده زینب جهانبانی دبیر دیگر اعضای هیات مدیره خواربارفروشان گراش خواهند بود. همچنی قاسم مسلمانی به عنوان بازرس اتحادیه انتخاب شده است. فعالیت دوره جدید هیات مدیره از ۱۴ بهمن آغاز خواهد شد.»

بلبلی گفت: «با تغییرات انجام شده در قانون، طبق قانون جدید هر فرد تنها دو دوره متوالی می‌تواند به عنوان رییس یک اتحادیه انتخاب شود. یوسف امینی در اتحادیه درودگران و محمد جنگجو در اتحادیه خواربارفروشان هشت سال گذشته ریاست را بر عهده داشتند که این دوره امکان ثبت‌نام در انتخابات را نداشتند. برای آقایان ایزدیان و پورکریمی که نیروهای تازه نفس در اصناف هستند در این سمت جدید آرزوی موفقیت داریم.»

انتخابات اتحادیه صنف لوازم خانگی و آرایشگران زنانه و مردانه ۹ بهمن ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و انتخابات سه اتحادیه دیگر شامل «اتحادیه تعمیرکاران موتور سیکلت، اتومبیل و لوازم‌یدکی»، «اتحادیه لوله و اتصالات و تعمیرات الکترونیکی» و «اتحادیه لوازم التحریر، مشاورین‌املاک و تعمیرات موبایل» بعد از دهه فجر برگزار خواهد شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top