دستگاه بازی صندلی پرنده از بوستان یاران به لار منتقل می‌شود. شورای اسلامی شهر و سرمایه‌گذارهای دستگاه‌های بازی به توافق نرسیدند تا بعد از سه ماه صندلی‌پرنده از بوستان یاران به لار منتقل شود. از چندی پیش شهرداری با مسطح کردن ورودی پارک شهر قصد داشت دستگاه‌های بازی را به پارک منتقل کند. در جلسه چندی پیش در شورای شهر این بحث با حضور دو طرف عنوان شده بود که در زمان مشخصی اسباب‌بازی‌ها به پارک شهر منتقل شود تا محیطی آرام بر فضای بوستان حاکم باشد. برای این کار شهرداری از متقاضیان درخواست طرح کرده و گفته هزینه طرح را می‌پردازد ولی منوط به زمان‌بندی و طراحی کامل. اما فرح‌بخش یکی از مجریان دستگاه بازی که در پارک لار چندین دستگاه را مستقر کرده می‌گوید: تهیه چنین طرحی چیزی حدود پانزده میلیون تومان هزینه می‌برد و از کجا معلوم خرجی بشود و بعد باز مشکلی پیش نیاید. شورا اما می‌گوید با کار بی‌برنامه مخالف است. دکتر فتحی رئیس شورای شهر می‌گوید: اگر باز هم بدون برنامه در محوطه پارک شهر دستگاه‌های بازی نصب شود عاقبی مثل گذشته خواهد داشت که بدون نظم، شلوغ و موقت خواهد بود. نظر شورا بر اجرای کاری است که حداقل ده سال ماندگاری داشته باشد. فرح‌بخش در خصوص گذاشتن دستگاه در بوستان گفت: قبل از گذاشتن صندلی‌پرنده این صحبت بود که کل محوطه جلو بوستان یاران به اسباب بازی‌ها اختصاص داده شود. اما حالا نظر شورا تغییر کرده است.

چهار دستگاه دیگر هم سفارش شده است که با وضعیت کنونی انگار جایی در گراش نخواهد داشت. یکی از دلایل جمع‌آوری اسباب بازی‌ها از بوستان یاران اعتراض مردم به تغییر محیط بوستان عنوان شده است. اما فرح‌بخش در جواب به این موضوع گفت: بیش از صد نفر به صورت مستقیم به ما گفته‌اند چرا اسباب‌بازی‌ها را بیشتر نمی‌کنید. فرح‌بخش در پی این اختلاف یادی هم از پیست کارتینگ جنب پاسگاه کرد و علت انتقال آن به لار را هم عدم توافق با شهرداری دانست.

شهرداری قول راه‌اندازی پارک شهر را تا پایان سال داده بود. باید دید با وجود این مسئله شهرداری می‌تواند با متقاضیان دیگری وارد مذاکره شود؟