بستن

کانون زبان از بهار به گراش می‌آید

هفت‌برکه: کلاس‌های زبان انگلیسی کانون زبان ایران از بهار ۱۴۰۳ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش برگزار می‌شود. این کلاس‌ها فعلا تا دریافت مجوز رسمی برای کانون زبان گراش، زیر نظر کانون زبان و با حضور مدرسان این کانون برای گروه سنی نوجوانان برگزار می‌شود. ثبت نام برای جذب مدرس زبان نیز شروع شده است و متقاضیان می‌توانند به کانون زبان لار مراجعه کنند.

زینب کوزلی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گراش، در گفتگو با هفت‌برکه در مورد راه‌اندازی کلاس‌های کانون زبان در گراش می‌گوید: «در آذرماه ۱۴۰۲ که میزبان دکتر رحیمیان، مدیر کانون زبان فارس، و افراسیابی، معاون آموزشی کانون زبان، بودیم، رایزنی برای راه‌اندازی کلاس‌های کانون زبان در گراش صورت گرفت. دکتر رحیمیان از دو کلاس استاندارد در ساختمان کانون پرورشی فکری گراش بازدید و آنها را تایید کردند. این کلاس‌ها تا اسفندماه تجهیز می‌شوند تا برای ترم بهار آماده شود.»

کوزلی می‌گوید: «این کلاس‌ها برای گروه سنی نوجوان و با تدریس دو تن از بهترین مدرسان کانون زبان لار برگزار خواهد شد.»

کوزلی در مورد پیگیری برای راه‌اندازی کانون زبان در گراش نیز می‌گوید: «در حال حاضر، چون کانون زبان لار خیلی قوی کار می‌کند و حدود ۸۰۰ زبان‌آموز فعال دارد، قرار بر این شد که فعلا زیر نظر لار کار کنیم تا بتوانیم در بحث مربی و زبان‌آموز به حد نصاب برسیم و مجوز رسمی را دریافت کنیم. تا دریافت مجوز برای گراش، هم ثبت نام زبان‌آموزان و هم جذب مدرسان جدید زیر نظر کانون لار انجام می‌شود. مدرسان جدید باید مدتی دوره آموزشی بگذرانند.»

کوزلی سابقه‌ی پیگیری مجوز برای گراش را نیز اینگونه توضیح می‌دهد: «چند سال پیش، دو بار اعلام شد که یک نفر معرفی بشود و بعد از گذراندن آزمون، مجوز کانون زبان به گراش داده شود. اما متاسفانه این اقدام از طرف فارغ‌التحصیلان زبان اصلا مورد استقبال قرار نگرفت. الان شرایط مجوز دادن سخت شده است. باید به یک حد نصاب از نظر مدرس و زبان‌آموز برسیم تا مجوز مستقل گراش را دریافت کنیم.»

 

جذب ویژه مدرس زبان انگلیسی در کانون

بنا به اطلاعیه کانون زبان ایران شاخه فارس، ثبت نام برای جذب مدرس زبان انگلیسی شروع شده است. متقاضیان برای تدریس در لار و گراش می‌بایست به کانون زبان لار مراجعه کنند و آزمون کتبی، شفاهی و دموی تخصصی را بگذرانند.

اطلاعیه کامل بدین شرح است:

کانون زبان ایران شاخه فارس جهت تکمیل کادر آموزشی خود در مراکز و شهر‌های این استان،‌ اقدام به جذب افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی و دمو تخصصی می‌نماید.

متقاضیان می‌توانند از تمامی شهرهای استان فارس در آزمون دوره زمستان ۱۴۰۲ شرکت نمایند. جهت نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به نزدیک‌ترین شهر و یا مرکز آموزشی محل سکونت (از طریق لینک درج شده در انتهای آگهی) مراجعه فرمایید.

شرایط احراز: ۲۱سال تمام؛ دارای مدرک کارشناسی به بالا (بدون محدودیت رشته) یا دانشجوی دوره کارشناسی

شرایط احراز تخصصی متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی، دوره‌ آموزشی و دمو تخصصی مشخص خواهد شد.

https://zil.ink/ili.fars

متقاضیان عزیز جهت نام‌نویسی همه‌روزه به غیر از روزهای تعطیل، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ به مرکز لارستان (میدان آب، جنب اداره راه و شهرسازی، دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا -کانون زبان ایران ) مراجعه نمایید. شماره تماس:

۰۷۱-۵۲۲۵۱۲۹۳

شهرهای مورد پذیرش: آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، اوز، بوانات، بیرم، خرامه، خنج، داراب، رستم، زرقان، زرین دشت، سپیدان، سروستان، سعادت شهر، صدرا، صفاشهر، فراشبند، فیروزآباد، فسا، قیروکارزین، گراش، گله‌دار، لارستان، لامرد، مرودشت، مهر، نورآباد، نیریز، وراوی، کازرون.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top