بستن

انصراف احمد حسن‌نژاد: دومین گام برای یکی شدن

هفت‌برکه: احمد حسن‌نژاد گراشی، نامزد انتخابات مجلس دوازدهم، با انتشار بیانیه‌ای از حضور در انتخابات انصراف داد. 

به گزارش هفت‌برکه، صبح ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ احمد حسن‌نژاد در بخشی از پیام اعلام انصراف خود نوشته است: «علی‌رغم تایید از سوی هیات محترم اجرایی و شورای محترم نگهبان پس از مشورت با جمعی از بزرگان، دلسوزان و شورای محترم شهر گراش، با هدف تحکیم وحدت و جلوگیری از تشتت آرا و با احترامی دست به سینه در برابر مردم شریف شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، بدین وسیله انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات اعلام می‌نمایم.»

احمد حسن‌نژاد که از فرهنگیان باسابقه گراش است در دوره‌های پیشین انتخابات مجلس همواره در ستادهای انتخاباتی نامزدهای مجلس از گراش نقش‌آفرینی می‌کرد و این نخستین بار بود که با ثبت‌نام در انتخابات، خود در جایگاه نامزدی قرار گرفت. 

با انصراف احمد حسن‌نژاد و محمد ناصری (خبر در هفت‌برکه)، تعداد نامزدهای شهرستان گراش در انتخابات ۱۱ اسفند به ۱+۲ نفر رسید. قاسم فرسوده و علی عظیمی دو نامزد از شهر گراش و داریوش سپاده از روستای حسین‌آباد بخش مرکزی گراش در گود انتخابات باقی مانده‌اند. 

 

به نام خداوند بخشنده مهربان
وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

ضمن تشکر و سپاس بیکران از دوستان و همراهان دلسوز و صادق به استحضار مردم شریف می‌رساند، در ماه‌های گذشته با توجه به درخواست و محبت‌های سخاوتمندانه جمعی از مردم از جمله فعالان سیاسی اجتماعی و برخی چهره‌های برجسته جنوب فارس و علی الخصوص شورای محترم شهر گراش به عنوان نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردم.

لیکن علیرغم تایید از سوی هیات محترم اجرایی و شورای محترم نگهبان پس از مشورت با جمعی از بزرگان، دلسوزان و شورای محترم شهر گراش با هدف تحکیم وحدت و جلوگیری از تشتت آرا و با احترامی دست به سینه در برابر مردم شریف شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش اوز و جویم بدینوسیله انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات اعلام می‌نمایم.

از تیم‌های ستادی مردمی اینجانب و محبت‌های بی‌دریغ دوستان در مناطق گراش، لارستان، خنج، اوز، جویم، بنارویه، بیرم، ارد، بخش مرکزی لار و بخش مرکزی گراش که بنده را قابل دانسته و حمایت همه جانبه را نسبت به اینجانب داشتند، کمال تشکر و قدردانی داشته و امیدوارم روزگاری بتوانم جبران محبت نمایم.

در مدت سپری شده عده زیادی از دوستان، گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، جهت تامین هزینه‌های تبلیغات اعلام آمادگی نمودند و با لطف و حمایت خود خواستار ادامه حضور اینجانب در عرصه انتخابات بودند که ضمن تشکر از همگی عزیزان امیدوارم عذرخواهی بنده را پذیرا باشند و از همگی طلب حلالیت دارم.

سیل حمایت‌ها و پیام‌های غرور آفرین همشهریانم به من ایمان و توانی داد تا در مسیرهای دیگری برای حمایت از شما گام بردارم، اولین مسیر این است که همه با هم در پرشور کردن این انتخابات نقشی بر عهده بگیریم و به تأسی از رهبر معظم انقلاب در انتخابات جاری حاضر شویم و افرادی صالح را بر کرسی وکالت بنشانیم و برای عزت و سرافرازی کشور پهناوری که بارها برایش اشک ریخته و به خاطرش زخم خورده‌ایم، تلاش کنیم.

مجددا از مردم پرافتخار گراش و منطقه پوزش می‌خواهم که نتوانستم خدمتگزار آنها باشم اما همچنان در کنارشان بوده و خادمی کوچک برای مردم نجیب و مهربان باقی خواهم ماند.

در پایان از شورای محترم نگهبان و هیات محترم نظارت (شهرستان و استان)، هیات محترم اجرایی، مراجع چهار گانه (دادگستری، اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال) و همه دست اندرکاران انتخابات کمال سپاس را دارم.

احمد حسن نژاد گراشی

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top