بستن

انصراف محمد ناصری از انتخابات مجلس

هفت‌برکه: محمد ناصری یکی از ۲۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ۵ شهرستان جنوب فارس از حضور در انتخابات انصراف داد.

ناصری ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ در پیام واتساپی خود خطاب به مردم شهرستان گراش در مورد دلیل انصراف نوشته است: «تصمیم گرفتم در راستای ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای مومن و ولایتمدار و جلوگیری از پراکندگی آرا، از ادامه فعالیت انتخاباتی در این دوره انصراف دهم.»

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. در حال حاضر قاسم فرسوده، احمد حسن‌نژاد و علی عظیمی سه نامزد اهل شهر گراش در انتخابات هستند. 

ناصری در ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر گراش گراش نیز پس از تایید صلاحیت از حضور در انتخابات انصراف داده بود.

ناصری در این پیام نوشته است:

مردم شریف و سرافراز شهرستان گراش

با سلام و درود به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) آن پیر فرزانه که همچون ابراهیم خلیل بت های زمان را فرو ریخت و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری این سکاندار بی بدیل نهضت امام خمینی کبیر

اینجانب به عنوان یکی از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات بر اساس پیشنهادات و تشویق بزرگان و اقشار مختلف، بالاخص دوستان عزیزم در جامعه فرهنگیان وارد عرصه انتخابات شدم. پس از مدتی فعالیت انتخاباتی با بررسی، رایزنی گسترده و مشورت با جمعی از بزرگان، صاحبنظران، دلسوزان و علاقمندان به پیشرفت، توسعه و تعالی جامعه تصمیم گرفتم در راستای ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای مومن و ولایتمدار و جلوگیری از پراکندگی آرا، از ادامه فعالیت انتخاباتی در این دوره انصراف دهم.

رجا واثق دارم که با تلاش، همفکری، وحدت و انسجام بین تمامی نامزدها، به یاری پروردگار می توانیم شرایط انتخاب نماینده توانمند، شجاع، متعهد به خون شهدا و معتقد به آرمان های اصیل و بلندمرتبه نظام که متعلق به همه مردم است فراهم کنیم.

بر خویش فرض دانسته تا از محبت ها و حمایت های همه عزیزانی که به طرق مختلف، اینجانب را مورد تفقد و لطف خودشان قرار دادند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و قدردان زحمات، تلاش ها و حمایت های همه دوستان هستم و به آن افتخار می کنم.

در پایان از تلاش مجدانه اعضای محترم هیات های اجرایی و نظارت انتخابات جهت حضور باشکوه مردم کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

آباد، پررونق‌ و جاویدان باد گراش
محمد ناصری
۲۵ دی ماه ۱۴۰۲

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top