بستن

فراخوان مردمی برگزاری جشن‌های روز گراش

هفت‌برکه: شورای اسلامی گراش در نظر دارد مراسم امسال روز گراش را به صورت غیر متمرکز و با همکاری سازمان‌های مردمی برگزار کند. 

 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش در این اطلاعیه نوشته است: یازدهم بهمن‌ماه در تقویم مردم این شهر روز گراش است که در آن تلاش‎ها و خواست مردم و مسئولین بعد از سال‌ها به ثمر نشست و گراش در یازدهم بهمن‌ماه سال ۸۸ سرانجام شهرستان شد. جشن منحصر به فردی برای اتحاد، مشارکت، نشان دادن ظرفیت‌های بزرگ اجتماعی‌ شهروندان و شادی عموم مردم که همه برای شرکت در آن دعوت هستند.

در راستای گرامی‌داشت این جشن مردمی و در پیش بودن این روز، شورای اسلامی شهر و شهرداری گراش در نظر دارند که با هدف تقویت روحیه جمعی و نشاط اجتماعی امسال برنامه‌های این روز را به صورت غیر متمرکز و مردمی برگزار کنند.

شورای شهر از سمن‌ها، انجمن‌ها، مدارس، گروه‌های جهادی، هیات‌های ورزشی، اتحادیه‌ها و کلیه شهروندان دعوت می‌کند برنامه‌هایی را که برای این روز طراحی می‌کنند برای کمیته‌ی برگزاری روز گراش ارسال کنند. شورا و شهرداری نیز آمادگی دارند که در حد توان در این برنامه‌ها مشارکت کنند و از محل اعتبارات فرهنگی – اجتماعی و یاری همیشگی خیرین گرامی برای برپایی باشکوه‌تر روز گراش گام بردارد.

از این رو از گروه‌های فعال درخواست می‌شود طرح‌ها و درخواست‌های خود برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و … را تا ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ به شورای شهر گراش تحویل دهند یا به شماره‌ی روابط عمومی شهرداری ۰۹۱۷۰۲۶۴۰۴۰ ارسال کنند.

کمیته‌ی برگزاری روز گراش با بررسی طرح‌های رسیده و استفاده از ظرفیت‌های نیک‌اندیشان در حد توان به شکل مالی و معنوی از برنامه‌ها و طرح‌های منتخب حمایت خواهد کرد.

گروه‌های دعوت شده برای مشارکت‌ در این فراخوان عمومی شامل سمن‌ها، مدارس، انجمن‌های هنری، هیات‌های ورزشی، گروه‌های جهادی، اتحادیه‌های صنفی، موسسات مذهبی و خیریه‌ها و عموم شهروندان به صورت فردی است.

همچنین با توجه به اهمیت این روز برای عموم مردم گراش و برای همراستا بودن آن با ارزش‌های ملی و اسلامی کمیته‌ی برگزاری این جشن اولویت‌هایی را برای طرح‌ها و ایده‌های ارسالی در نظر گرفته است که عبارتند از: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان، بازآفرینی آیین‌ها و سنت‌های محلی شهر گراش در اجرای برنامه‌ها، هماهنگی با جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آموزش شهروندی و فرهنگ‌سازی عمومی ، مشارکت شهروندان در اجرای طراحی‌ها و معرفی شهر گراش در سطح ملی و استانی.

با مشارکت مردمی و فعال در این فراخوان، شهرداری و شورای شهر گراش امیدوارند بتوانند روز خاطره‌انگیزی در خاطره‌ی جمعی مردم به یادگار بگذارند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top