بستن

تاکسی ون در خیابان‌های گراش

هفت‌برکه: با دو هفته از شروع به کار یک تاکسی ون در خیابان‌های گراش، هنوز استفاده از این خدمات حمل و نقل زیاد نیست. اما شهرداری گراش می‌گوید این خط واحدها در خیابان‌های گراش خواهد ماند. 

به گزارش هفت‌برکه از ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ یک دستگاه تاکسی ون با هزینه ۵ هزار تومان شهروندان را در خیابان‌های اصلی گراش جابجا می‌کند. ایستگاه این تاکسی ون در کنار بقعه شیخ عبدالله است پس از گردش در خیابان‌های اصلی گراش مانند خیابان امام، بلوار معلم، بلوار خلیج فارس، بلوار شیخ احمد انصاری و بلوار شهدا به شیخ عبدالله بر می‌گردد. 

علی بیضایی سخنگوی شورای شهر گراش در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «هدف شهرداری و شورا در این خدمات سودآوری نیست و خدمات‌رسانی حمل و نقل عمومی مدنظر است. امیدوارم شهروندان از این ون‌ها استقبال کنند تا بتوانیم تاکسی‌های بیشتری را اضافه کنیم.»

 عباس رحمانی رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گراش در فعال شدن این خط واحدها گفت: «یک نوبت مزایده برای اجاره این تاکسی‌ها برگزار شد که متقاضی نداشت و چند روز پیش نوبت دوم مزایده هم اعلام شد. تا زمان واگذاری به بخش خصوصی دو نفر از همکاران شهرداری روی ون‌ها هستند. البته در صورت واگذاری هم افراد باید زیر نظر شهرداری و در خطوط تعیین فعالیت داشته باشند. شاید همین مساله باعث عدم استقبال از واگذاری ون‌ها شده است.»

شهریورماه امسال شهرداری گراش دو دستگاه ون به ارزش چهار میلیون تومان خریداری کرد. رحمانی در مورد ون دوم گفت: «ون دوم هنوز پلاک‌گذاری نشده است اما مشکلی برای تردد در داخل شهر نداریم. مساله ما بیشتر افرادی است که در مزایده شرکت کنند و ون‌ها را تحویل بگیرند. با اضافه شدن ون دوم این تاکسی نواحی بیشتر از شهر گراش را پوشش خواهد داد.»

 

ساعت خدمات‌دهی :

صبح از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۳
راننده : رضا منوچهری

عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۰
راننده : اسد حسن‌ملکی

مسیرهای مشخص شده :

۱) بقعه شیخ عبدالله
۲) بلوار معلم و سالن سراجی
۳) بلوار سعادت روبروی پمپ بنزین
۴) بلوار خلیج فارس- مجتمع پزشکی طلاب
۵) فرهنگیان – مجتمع حاج زینل
۶) شهرک ایمان
۷) دانشگاه
۸) آبشار اندیشه
۹) بیمارستان
۱۰) بازارچه مرکزی
۱۱) مسکن مهر
۱۲) مسکن بسیجیان
۱۳) بلوار سپاه
۱۴) پارک لاله


شروع و پایان از بقعه‌ی شیخ عبدالله می‌باشد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top