بستن

امام جمعه گراش: مردم نباید فضای انتخابات را دو قطبی کنند

امام جمعه گراش این هفته در خطبه‌های نماز به انتخابات شورا و مشکلات مخابراتی مردم اشاره کرد.

به گزارش رویدادشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی در خطبه نخست خود، نمازگزاران و حاضران را به تقوای الهی سفارش کرد.

وی  خطبه‌های ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، بر انجام کار های خیر تاکید کرد و افزود: کار خیر عملی است که در همه ادیان الهی به آن سفارش شده است و ما از سوی پیامبر (صل الله علیه و اله و سلم) دعوت شده ایم که کار خیر را حتی به مقدار کم نیز انجام دهیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه انجام کار خیر یک صدقه جاریه محسوب می شود افزود: به کارهای خیر سرعت ببخشید، در انجام آن از همدیگر سبقت بگیرید و در آن سستی نکنید چراکه ممکن است توفیق انجام آن از شما گرفته شود.

وی با توجه به اینکه سرمایه گذاری نیز یک عمل خیر محسوب می شود تصریح کرد: کسی که قصد انجام یک امر خیر دارد با مشورت کردن با یک کارشناس و یک فرد آگاه می تواند نیاز های جامعه را بشناسد و در آن زمینه سرمایه گذاری کند که البته ثواب این امر خداپسندانه کم تر از ساختن مسجد و حسینیه نیست.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخاباتی را که در پیش داریم باید با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود و ما باید با درایت و کاردانی فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی درخصوص برگزاری انتخابات گفت: مردم نباید فضا را دو قطبی کنند. مشکلات موجود در جامعه امروزی ناشی از دو قطبی شدن فضا است، همه ما فرزندان انقلاب و ایران اسلامی هستیم، ما باید از زحمات گذشتگان قدردانی کنیم و مانند گذشته بهترین تصمیم را بگیریم.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از خطبه های خود به مشکلات موجود در شهر اشاره کرد و گفت:  عده ای از شهروندان از اداره مخابرات شاکی هستند و از اینکه قبض تلفن به منازل دیر ارسال می شود و باعث قطعی تلفن می شود ناراضی هستند.

3 نظر

  1. ثبت امتیاز و رکوردهای منفی در کارنامه گراشی ها

    مدت زمان زیادی از وعده و وعیدهای گراشی ها مبنی بر بخش بودن و یا خواهد شد می گذرد!!! که نه تنها این امر به واقعیت نپیوسته و محقق نشده؛ بلکه هر روز نکات و امتیازهای منفی بیشتری در کارنامه گراشی ها ثبت می شود. فرصتی که گراشی ها با شهرستان شدن خود بدست آورده بودند و می توانستند با مدیریت و استفاده صحیح از آن رونق و امید و جانی تازه به مناطق تحت پوشش خود ببخشند که نه تنها محقق نشده بلکه بدبینی ها نیز هر روز فزونی می یابد. فداغ با موقعیتی استثنایی و بی نظیر هر روز بیشتر از دیروز مورد غفلت و بی مهری قرار می گیرد. فداغی که می توانست با بخش شدن آن ( البته چند حکیم گفته اند بارها فداغ را به طرق مختلف بخش کرده اند و در جوار آن پخش نیز کرده اند ) همراهی هر چه بیشتر و شوق و علاقه بیشتر و مضاعف تری را از مردمان این دیار دید. البته فداغ سالهای مدیدی است که مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته است. فداغی که از یک بیمارستان در خور و شایسته که جوابگوی جمعیت خود و توابع که شاید تنها و تنها و فقط بتوان در ذهن از فداغ جدا دانست؛ بر بیاید و پزشکی دائمی که همیشه جوابگوی نیازها و مشکلات مردم باشد. فداغی که آب شربی دائمی و بهداشتی داشته باشد. فداغی که جاده های درست داشته باشد نه جاده های مرگ. فداغی که برقی دائمی داشته باشد. فداغی که اینترنت adsl برای جوانان داشته باشد که آنها مجبور نباشند برای استفاده از اینترنت ایرانسل سر به کوه و بیابان گذارده و در زیر آفتاب سوزان و روی تپه ها به استفاده از این خدمت بپردازند. و خیلی چیزهای ساده و بدیهی دیگر که ذکر آنها نیز ملالت و رنجش خاطر در پی دارد.
    و در ابتکاری تازه کم کم فداغ را به زیر نظر بخش تازه تاسیس « ارد » می برند که اکثر فداغی ها از این موضوع بی اطلاع و بی خبر می باشند. که این موضوع به پای مسئولین و مدیران فعلی فداغ نیز نوشته خواهد شد.
    بهتر است مسئولین و مدیران گراش به هوش باشند.

    1. با سلام خدمت شما (مدیریت محترم سایت فداغ نیوز).
      مردم گراش خواهان بخش شدن فداغ هستند اما لاری ها از هر راهی دارند جلو این امر مهم را می گیرند(با نفوذی که در وزارت کشور دارند) و همیشه دنبال این بوده اند که بین گراش و بخش ها و روستا های تابعه آن تفرقه بیندازند و جلوی پیشرفت این شهرستان را بگیرند تا خودشان بیشترین سود را کنند و از این راه به منافع خود دست پیدا کنند و انشاالله به کوری چشمشان نخواهند توانست و در آینده ای نزدیک فداغ به بخش ارتقاء داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top