بستن

نونهالان هلال احمر، قهرمان فوتسال زیر ۱۱ سال

هفت‌برکه: تیم نونهالان هلال احمر الف در مسابقات پنج‌جانبه‌ فوتسال زیر ۱۱ سال به مقام قهرمانی رسید. تیم ستاره آبی مقام دوم را و تیم هلال احمر ب مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش اکبر خیل‌تاش این دوره از مسابقات که به همت هیات فوتبال شهرستان گراش و تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش و تربیت بدنی حوزه مقاومت سردار شهید قاسم بهادری بود ، تیم‌های هلال احمر الف ، هلال ب ، شهدا، ذوالفقار و ستاره آبی حضور داشتند که به صورت دوره ای در سالن شهید مشتاقی با هم به رقابت پرداختند.

در روز اول بازیها که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، در بازی اول تیم‌ هلال احمر ب موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ تیم شهدا را شکست دهد و در بازی دوم نیز تیم ستاره آبی با نتیجه ۶ بر ۲ تیم ذوالفقار را شکست داد .

در روز دوم رقابتها در بازی اول تیم هلال احمر الف موفق شد با نتیجه بر ۷ بر ۰ تیم هلال احمر ب را شکست داد و در بازی دوم تیم ذوالفقار با تیم شهدا به تساوی ۳ بر ۳ را رضایت دادند.

در روز سوم این رقابت‌ها در بازی اول تیم هلال احمر الف توانست با ۷ گل تیم شهدا را شکست دهد و در بازی دوم نیز تیم ستاره آبی تیم هلال احمر ب را با نتیجه ۵ بر ۱ شکست داد.

در روز چهارم و ما قبل پایانی این رقابت‌ها در بازی اول تیم هلال احمر با ۱۱ گل تیم ذوالفقار را برد و در بازی دوم نیز تیم ستاره آبی توانست با ۶ گل تیم شهدا را شکست دهند تا دو تیم هلال احمر الف و ستاره آبی هر دو با ۹ امتیاز بازی دور آخر رو با حساسیت خاصی برگزار کنند.

در روز پایانی این رقابت‌ها که با حضور پرشور نونهالان و خانوادهای آنها و در حضور چند تن از پیشکسوتان و مسئولین برگزار شد در بازی اول تیم هلال احمر ب توانست با نتیجه ۷ بر ۲ تیم ذوالفقار را شکست دهد و به مقام سوم برسد و در بازی پایانی که فینال گونه بود، تیمهای ستاره آبی و هلال احمر الف رودرروی هم قرار گرفتند که بازی زیبا و هیجان انگیزی رو به نمایش گذاشتن و در پایان تیم هلال احمر الف بود که توانست ۵ بر ۲ تیم ستاره آبی راشکست دهد و به مقام قهرمانی برسد

در پایین نیز جام قهرمانی به تیم قهرمان و آقای گل و جوایز بهترین بازیکنان و هدایایی داوران اهدا گردید. از طرف مسوول ورزش حوزه مقاومت شهید بهادری، حاج نجات آشفته، از اکبر خیلتاش تقدیر شد.

مقام اول تیم هلال احمر الف
مقام دوم تیم ستاره آبی
مقام سوم تیم هلال احمر ب
مقام چهارم تیم ذوالفقار
مقام پنجم تیم شهدا

آقای گل به صورت مشترک با ۸ گل به احسان فتحی از ستاره آبی و امیر علی وفائی فر از هلال احمر الف رسید. حسین سلطانی از هلال احمر الف با ۲ گل خورده بهترین دروازه‌بان رقابت‌ها شد. 

برای تیم قهرمان، حسین سلطانی، ایلیا قائدی، امیرحسین آذرپادگان، امیرعلی وفایی فرد، محمد شهبازی، ابوالفضل واحدی، محمدرضا سعیدی، عمران حیدری، محمدصالح جعفری، امیرعلی قاسمی و امیرمهدی باقرزاده بازی می‌کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top