بستن

گراش سه روز میزبان شهید گمنام لار

هفت‌برکه:هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در سراسر کشور از دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ گراش نیز میزبانی سه روزه‌ای از شهدای گمنام دارد و بعد از تشییع و اجرای برنامه‌های مختلف در بعضی از نقاط شهرستان چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ برای خاکسپاری به لار منتقل می‌شوند.

نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام با حضور طاهرزاده فرماندار گراش، بخشایش‌پور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بعضی از مسئولین و معتمدین در دفتر امام جمعه برگزار شد.

طاهرزاده فرماندار گراش در این نشست گفت :«در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در شهرستان گراش اندیشیده شده است.»

مراسم استقبال و تشییع روز اول دوشنبه ۲۰ آذر ساعت ۴ بعد از ظهر از معراج شهدا (سپاه قدیم جنب تکیه شهدا) به سمت گلزار شهدا گراش برگزار شد. بعد از نماز مغرب و عشا در حسینه‌ی گلزار شهدا گراش مراسم شبی با شهدا، هم‌زمان با سالگرد شهید آیت‌الله دستغیب (ره) برگزار شد. در ادامه‌ی روز اول ویژه برنامه‌ی مهمان آسمانی ساعت ۸/۵ شب در مکان حسینه‌ی حضرت زینب (س) واقع در خیابان امام خواهد بود.

برنامه‌ی روز دوم سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ با عنوان نسل فهمیده از ساعت ۷ تا ۱۲ ظهر در مدارس دخترانه‌‌ی امام حسن‌عسکری، معرفت(کوثر قدیم)، ام‌البنین و زاهدی گراش برگزار می‌شود. عصر همان روز از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۵/۵ بعد از ظهر مراسم استقبالی در دیگر نقاط شهرستان از جمله خلیلی، فداغ و ارد با عنوان میزبانی لاله‌ها تدارک دیده شده است. روز دوم با ویژه برنامه‌ی تمنای وصال هم‌زمان با سالگرد شهادت شهید سید ناصر سعادت ساعت ۸ شب در مسجد دانشگاه علوم پزشکی گراش به پایان می‌رسد.

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ روز آخر میزبانی گراش از شهدای گمنام است و بعد از برنامه‌ی ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر نسل فهمیده در مدارس پسرانه‌ی شهید منفرد، سیدالشهدا، سعادت و محبی گراش برای تشییع و خاکسپاری به لار منتقل می‌شوند.

خاکسپاری شهید گمنام تشییع شده در حوزه علمیه علی ابن ابیطالب (ع) شهر لار انجام خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top