بستن

خبرگردی ۱۸ آذر : تصادف، تنیس روی میز و چند خبر دیگر ……

هفت‌برکه: خبرگردی هشتگ تازه هفت‌برکه است که ظهر هر روز منتشر می‌شود. در خبرگردی، روزانه چند خبر کوتاه را از گراش و شهرستان‌های همجوار با هم مرور می‌کنیم.




۱️⃣تصادف در جاده جهرم
🚒عصر جمعه تصادف پژو ۲۰۷ و زانتیا در ۴۰ کیلومتری جاده لار- جهرم، روبروی پایگاه امداد جاده‌ای بریز، ۱۰ مصدوم داشت. حادثه‌دیدگان دچار آسیب جدی نشده بودند و سه مصدوم جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان لار منتقل شدند.
☑️ اورژانس لارستان

۲️⃣ تصادف
❌ ساعت ۱۰ صبح امروز در جاده لار – گراش دو خودروی پراید و ساندرو در حال حرکت بودند که برخورددو خودرو منجر به انحراف پراید و در ادامه برخورد پراید با تیر برق شد.
☑️ آتش‌نشانی لار


۳️⃣پمپ‌بنزین
⛽️ جایگاه سوخت خلیج‌ فارس در ورودی گراش از سمت اوز، پس از پایان تعمیرات و لایروبی مخزن در روزهای اخیر فعال است.

۴️⃣فوتبال استانی
⚽️ هلال احمر گراش ۱-۰ پارسیان قیر و کارزین را در هفته پایانی و دهم لیگ برتر نوجوانان فارس، شکست داد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر از رسیدن به مرحله نهایی بازماند و در جایگاه سوم گروه مسابقات را به پایان برد.

۵️⃣تنیس روی میز
🏓مسابقه انتخابی هوپس استان فارس جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ با شرکت ۲۳ بازیکن در خانه تنیس روی میز شیراز برگزار شد. از ۵ بازیکن اعزامی گراش محمد مهدی سبزواری جایگاه دوم، هادی محسنی جایگاه هشتم و یاسین فرهادی جایگاه دوازدهم این رقابت‌ها با هدایت محمد حسینا کسب کردند.
☑️هیئت تنیس روی میز گراش

۶️⃣تنیس روی میز
🏓دو بازیکن گراشی در قالب تیم استان فارس به مسابقات امیدها و بزرگسالان منطقه یازده کشور که در سالن تنیس روی میز بندرعباس برگزار می‌شد اعزام شدند. محمدسبحان یحیایی جایگاه پنجم و امیرعلی یحیایی جایگاه نهم را در رده امیدها کسب کردند اما در رده بزرگسالان علیرغم بازی‌های خوب این دو نوجوان آینده‌دار از راهیابی به جمع هشت بازیکن برتر بازماندند.
☑️هیات تنیس روی میز گراش

‌۷️⃣جابجایی یک عاشقانه‌ی آرام
👩‍❤️‍👨همایش یک عاشقانه آرام با محوریت ازدواج آسان و به هنگام ویژه جوانان مجرد دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری دانشگاه علوم پزشکی گراش با حضور و سخنرانی دکتر چنگیز رحیمی (عضو هیات علمی و رئیس مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز) برگزار می‌شود. ساعت این برنامه از عصر به شب تغییر پیدا کرد.
☑️وبدا

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top