هفت‌برکه:  #خبرگردی هشتگ تازه هفت‌برکه است که ظهر هر روز منتشر می‌شود.  در خبرگردی، روزانه چند خبر کوتاه را از گراش و شهرستان‌های همجوار با هم مرور می‌کنیم.

14020914 KhabarGardi

۱️⃣۱۰ سرعت‌گیر در اوز
🔨 با مصوبه شورای ترافیک شهرستان اوز، شهرداری موظف است که بیش از ۱۰ سرعت‌گیر در معابر و خیابان‌های سطح شهر احداث کند. اولین سرعت‌گیر در بلوار خلیج فارس (ورودی شهر اوز از سمت گراش) احداث شد و نصب دومین سرعت‌گیر هم در بلوار نبی اکرم (ص) آغاز شده است.
☑️اوز نیوز

۲️⃣سیستم VAR گراش در خبر تلویزیون
📺 گزارش شش ۶ دقیقه‌ای استفاده از سیستم VAR در فوتبال گراش از شبکه استان فارس پخش شد.کمک داور ویدیویی در گراش اولین بار در مرحله‌ی نیمه نهایی و نهایی فوتبال باشگاهی استفاده شد.
☑️هیات فوتبال گراش

۳️⃣آلودگی هوا
🌫با توجه به پایداری جوی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه اداره کل هواشناسی فارس برای سه شهرستان استان هشدار زرد آلودگی هوا صادر کرد. در کنار شیراز، نام لامرد و مهر در این هشدار دیده می‌شود و امروز سه‌شنبه مهد کودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی لامرد به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد.
☑️هواشناسی فارس

۴️⃣ لارستان میزبان دو شهید گمنام
⚰️از ۱۲ شهید گمنامی که به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) قرار است در استان فارس تشییع و به خاک سپرده شوند لارستان از ۲۴ آذر ۱۴۰۲ میزبان پیکر دو شهید گمنام یکی در حوزه علمیه امام علی بن ابی‌طالب(ع) شهر لار و دیگری در عمادشهر لارستان خواهد بود.
☑️نخل لارستان

۵️⃣ روز دانشجو
👨🏻‍💼به مناسبت روز دانشجو دکتر مهدی محسن زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گراش روز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰ در سالن دفاعیه دانشگاه گراش نشست صمیمانه و بی‌واسطه‌ای با دانشجویان دارد.
☑️وبدا گراش

۶️⃣ میراث فرهنگی
🏠اصغر فرودی شهردار لار در بازدید از خانه‌ی محمودی در محله‌ی قنبربیگی شهر قدیم تاکید کرد که بازسازی این خانه از سر گرفته شود. این خانه ساخته شده در دوره زندیه در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۸۲ به ثبت ملی رسیده است.
☑️شهرداری لار

۷️⃣ کارگاه آموزشی خانواده موفق
👨🏻‍🏫این کارگاه آموزشی به میزبانی مجمع القرآن فاطمیون گراش و با تدریس حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسین دهنوی به مدت ۲ روز برگزار شد. آموزش مهارت چگونگی اداره زندگی مشترک، هنر گفتگو در روابط زن و شوهر و آشنایی با عواملی که به روابط زوجین آسیب می‌زند از اهداف این کارگاه بود
☑️مجمع القرآن گراش