بستن

عکاسان گراش در کارگاه یک‌روزه شرکت کردند

کارگاه یکروزه عکاسی با عنوان “دید خلاقانه در عکاسی” ۲۷ آبان با حضور اعضا انجمن عکاسی و علاقه‌مندان به این هنر  ساعت ۱۰ صبح در دفتر نشریه حمایت با شرکت ۲۷ هنرآموز برگزار شد.

در ابتدای جلسه کلیپی از تاریخچه عکاسی پخش شد و در ادامه مهدی وفایی‌فرد به تشریح دوربین و تجهیزات آن پرداخت. نرگس اسدی مبحث بعدی در مورد دیزاین را برعهده داشت که اجزای آن را با پخش نمونه عکسهایی توضیح داد. محمدامین نوبهار که برگزاری این کارگاه به نوعی بر دوش او بود ترکیب بندی در عکاسی را توضیح داد و عبدالله سراجی هم بخش نور و پرداخت را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

امتیاز این کارگاه و نوع برگزاری آن، سوال و جواب هایی در راستای عکاسی هم از سوی شرکت کنندگان و هم از طرف دبیران آن بود. سرفصل های بخش تئوری این کارگاه بر اساس کتاب دید خلاقانه در عکاسی از “برایان پترسون” تنظیم شده بود.

پس از اتمام کلاس و صرف ناهار، بخش عملی کارگاه در حسینیه سنگ آوی برگزار و عکاسان از نگاه خود حسینیه سنگ‌آوی را تصویر کردند. برگزاری این کارگاه با همکاری انجمن عکاسی گراش، سرویس عکاسی نشریه حمایت گراش، جامعه مجازی اچم‌نت، گروه خبری رویدادشهر و زیرنظر مصطفی رحمانی بود.

در پایان این کارگاه، دبیران اظهار امیدواری کردند با استفاده از تجربه عکاسان و استقبال همشهریان علاقه‌مند به عکاسی، برنامه‌هایی مستمر برگزار شود.

 

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top