بستن

به دلیل به کارگیری اتباع غیرایرانی: یک مغازه پلمب شد، دو مغازه اخطار گرفتند

هفت‌برکه: با پیگیری فرمانداری گراش و دستور دادستانی و با حضور کلیه اعضای گشت مشترک اتباع خارجی، یک واحد صنفی به دلیل به کارگیری اتباع غیر مجاز پلمب شد.

بیگلری کارشناس اتباع بیگانه فرمانداری گراش در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «امروز ۷ آذرماه ۱۴۰۲ یک واحد صنفی تعمیرگاه موتورسیکلت به دلیل این که صاحب پروانه کسب، محل کسب را به طور کامل در اختیار اتباع قرار داده بود پلمپ شد. در این محل سه نفر از اتباع غیرمجاز اشتغال داشتند.»

بیگلری گفت: «فرمانداری، دادستانی، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اداره کار به صورت هفتگی در سطح شهر بازرسی‌های مشترکی دارند و بر اساس گزارش‌های رسیده موارد به کارگیری اتباع بیگانه به اصناف تذکر داده می‌شود.»

کارشناس فرمانداری گراش گفت: «به دو واحد صنفی دیگر در رسته صافکاری و تعمیرات موتورسیکلت نیز به مدت ده روز مهلت داده شده است تا وضعیت پروانه کسب خود را مشخص کنند. متاسفانه بعضی از همشهریان پس از گرفتن پروانه کسب آن را به اتباع غیر ایرانی اجاره می‌دهند که این کار خلاف قانون است.»

کارشناس فرمانداری گراش گفت: «اشتغال اتباع غیر مجاز در همه اصناف ممنوع است. در برخی اصناف که با سلامت مردم مرتبط هستند مانند اغذیه‌فروشی‌ها حتی اتباع مجاز نیز اجازه اشتغال ندارند که در این مورد در صورت مشاهده به شدت برخورد می‌شود.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top