بستن

جوانان رضوی گراش، میلاد حضرت زینب(س) را جشن گرفتند

هفت برکه: شبکه جوانان رضوی بار دیگر با پرچم متبرک حرم مطهر حضرت زینب(س) و دعوت از خادم حرم زینبیه، سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را در حال و هوایی معنوی جشن گرفتند.

به گزارش هفت برکه: شنبه، ۲۷ آبان ماه، ویژه برنامه ولادت حضرت زینب(س)، در سالن اجتماعات شیخ احمدانصاری و با همکاری دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد. شبکه جوانان رضوی برنامه زینت پدر را برای سومین سال متوالی برگزار کردند.

محمد علی شامحمدی، مدیر شبکه جوانان رضوی می‌گوید:«سال ۱۴۰۰ اولین دوره برنامه زینت پدر را در سالن گلزار شهدا برگزار کردیم و سال ۱۴۰۱ این برنامه در سالن اصلی حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد و امسال نیز سالن شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی میزبان ما بود. تصمیم ما بر این است که این مراسم هر سال در مکان‌های مختلف برگزار شود.»

او در ادامه گفت:«حبیب بلوق ، خادم حرم زینبیه و رییس موسسه جهانی امام منتظر که لبنانی هستند مهمان این برنامه بودند و حاضرین در مراسم با برافراشتن پرچم حرم زینبیه، از آن تبرک جستند. عارف ابراهیمی از شبکه رضوی فارس ، مداحی کرد و محمد امین زارع دانشجوی دانشکده علوم پزشکی در برنامه شعر خواند. حجت‌الاسلام بخشایش‌پور امام جمعه گراش که به دلایلی امکان حضور در مراسم را نداشتند عذرخواهی کردند و به جای ایشان حجت‌الاسلام جواد فخاری، برای جمع صحبت و سخنرانی کردند. اجرای گروه سرود راویان آفتاب نیز بخشی از این مراسم بود.»

 

شامحمدی با اشاره به این که تجلیل از همسران سه جانباز گراشی در روز پرستار بخش دیگر این ویژه برنامه بود، گفت:«به پاس خدماتی که همسران این سه جانباز در طول این مدت داشتند و به تمام معنا از همسرانشان پرستاری کردند در این برنامه از آن‌ها تقدیر شد که متاسفانه یکی از این جانبازان صبح روز پرستار به رحمت ایزدی پیوست و آسمانی شد.»

او در پایان گفت:«شورا و شهرداری گراش، امور فرهنگی دانشکده علوم پزشکی، حوزه مقاومت شهید بهادری، بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی و موسسه فرهنگی و هنری هفت برکه در اجرای این برنامه مشارکت داشتند که تشکر و قدردانی می کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top