هفت‌برکه: در آخرین مسابقات فوتسال آزاد گراش در سال ۱۴۰۲، فوتسالیست‌های گراش در رقابت جایزه ۳۰ میلیون تومانی به میدان می‌روند.

به گزارش هفت‌برکه، قرعه‌کشی مسابقات آزاد فوتسال گراش، جام یادبود زنده‌یادان حاج کریم داوری و علی نجفی، یکشنبه اول بهمن‌ماه در سالن اجتماعات آبشار اندیشه گراش با حضور تیم‌های شرکت‌کننده و پیشکسوتان فوتبال گراش و لار برگزار شد. 

Futsall Ghoreh 01

محسن‌ افشار، رییس اداره ورزش و جوانان گراش، در مراسم قرعه‌کشی گفت: خیرین ما در بخش‌های مختلف کمک می‌کنند. اما به عنوان متولی ورزش گراش معتقدم کمک‌های خیرین در بخش ورزش از چند نظر مهم و ثمربخش است که مهمترین آن کمک به جوانان و جلوگیری از انحرافات اجتماعی است. 

طارمی‌زاده، رییس هیات فوتبال لارستان که مهمان این برنامه بود، با اشاره به مسابقات مختلف فوتسال در منطقه گفت: می‌توانیم یک تیم قدر در سطح کشور داشته باشیم. قبلا زیرساخت‌ها نبود ولی الان هم در لار و هم در گراش زبرساخت‌های خوبی مانند ورزشگاه منیری و ورزشگاه محبی را داریم.

مسابقات فوتسال آزاد گراش با حضور ۹ تیم در ۶ دور مقدماتی برگزار می‌شود. سعید انصاری، مسئول کمیته برگزاری این مسابقات، گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات و هچنین نزدیک شدن به ماه رمضان که معمولا در شهرهای مختلف مسابقات فوتسال برگزار می‌شود، مجبور بودیم مسابقات را فشرده‌تر برگزار کنیم. به همین علت مسابقات مقدماتی در شش دور برگزار می‌شود و چهار تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی می‌روند تا قهرمان مسابقات مشخص شود.

انصاری گفت: جا دارد از نیت خیر خانواده‌های داوری و نجفی برای اسپانسرینگ این مسابقات تشکر کنیم. برای تیم قهرمان جایزه ۳۰ میلیون تومان تعیین شده است. 

تیم‌های هفت‌برکه، رویال، امواج براک، پوشاک پاشا، کافه گپ، املاک قصر، اتحاد فرا، منتخب خور، فرارود در سالن سه هزار نفری محبی گراش با هم دیدار می‌کنند. حضور دو تیم از خور و براک به هیجان این مسابقات افزوده است.

دور اول مسابقات پنجشنبه ۵ بهمن با بازی هفت‌برکه و منتخب خور آغاز می‌شود. دور دوم بازی‌های نیز جمعه ۶ بهمن سه بازی از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار خواهد شد.