بستن

زن و شوهر مدرسه‌ساز، اول مدرسه و حالا نمازخانه‌اش

هفت برکه: ربابه رحمتی، با کلنگ‌زنی سالن نمازخانه و اجتماعات آموزشگاه قمری، با هزینه بالغ بر دو میلیارد تومان، راه همسرش مرحوم حاج غلامحسین قمری، خیر مدرسه‌ساز گراش را ادامه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی آ.پ گراش؛ صبح امروز، ۱۵ آبان ۱۴۰۲، با حضور خانواده مرحوم قمری، مسئولین، خیرین و فرهنگیان گراش، سالن نمازخانه و اجتماعات دبستان قمری،  کلنگ‌زنی شد.

این سالن نمازخانه و اجتماعات به همت خانم ربابه رحمتی، همسر مرحوم حاج‌غلامحسین قمری گراشی بنا خواهد شد. حاج‌حیدر خدادادی، نماینده خیر در ساخت این بنا خواهد بود.

دکتر فرجی، مدیر آ.پ گراش گفت:«با همت بانوی بزرگوار رحمتی، این سالن نمازخانه در ۲۰۰ متر مربع در بخشی از حیاط مدرسه با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان ساخته خواهد شد. ان‌شاءالله ثواب ساخت این نمازخانه باعث شادی روح مرحوم قمری باشد.»

دبستان دخترانه دوره دوم ابتدایی قمری، در سال ۹۵ به همت حاج‌غلامحسین قمری گراش بنا شده است. او در ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

2 نظر

  1. بانک تجارت شعبه کمربندی خیلی اذیت مردم میکنه، با اینکه کارمندهای خوبی داره اما رئیس بانک تعامل خوبی با مردم نداره قرار یک طومار برای سرپرستی استان نوشته بشه که مردم هم امضا کنند و این نارضایتی را انتقال بدن خیلی بده با این حجم از سرمایه مردم اینطوری با مردم برخورد کنن

  2. خدا به خیرین بی ادعا خیر و برکت بده .آقای نماینده انشالله شما واسطه بشید یکی از شرکتای گردن کلفت مثل پتروشیمی ،نفت، گاز، فولاد ،ذوب آهن، مس، آلومنیوم، ایران خودرو ،سایپا بانک های عزیز سازمان فلان که البته نمیتونم اسمش بیارم، حداقل به عنوان قدر دانی از این خیرین یک عدد مدرسه در گراش بسازن بنام خود شرکتشون، زمینش هم هست دیگه زیاد تو خرج نمیفتن.دوستان عزیز آیا در دیگر شهرهای ایران این شرکتای دولتی و نیمه خصوصی و گاها شخصی همچین کاری کردن ؟اگه ساختن تو گراش هم بسازن مگه چی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top