بستن

فوتبال باشگاهی گراش در نیمه دوم حساسیت

هفت‌برکه: با پایان مرحله اول مسابقات باشگاهی گراش و حذف چهار تیم، هشت تیم باقی‌مانده مسابقات حساس مرحله دوم را آغاز کردند. 

به گزارش هفت‌برکه مسابقات باشگاهی گراش با همه مشکلات  از روزهای آخر شهریورماه برگزار شد. با برگزاری ۵ هفته در مهرماه، از دوم آبان مسابقات مرحله دوم آغاز شد. 

در مرحله مقدماتی شاهین از گروه یک و هلال‌احمر از گروه دو به عنوان صدرنشین صعود کردند. تیم‌های تازه تاسیس نیولند و بهاش زینل‌آباد هم موفقیتی نداشتند و بدون برد بازی‌ها را به پایان بردند. اتحاد و پرسپولیس نوین دو تیم دیگر حذف شده در مرحله نخست بودند.

احسان جوکار گفت: «در دور اول مسابقات باشرکت ۱۲ تیم بازی‌ها در دو گروه شش تیمی برگزار شد که اتفاقا در دور مقدماتی شاهد بازیهای پرگلی و استقبال تماشاگران بودیم. در دور دوم هر گروه چهار تیم حضور دارند و دو تیم صعود می‌کنند.»

جوکار گفت: «یک خبر خوش این که با توجه به حساسیت بازی‌ها در مرحله نیمه‌نهایی شاهد حضور VAR برای اولین بار در گراش خواهیم بود.»

احسان جوکار با اشاره به تغییر برنامه بازی‌ها گفت: «با توجه به سرد شدن تدریجی هوا و همچنین بازی‌های هلال‌احمر در مسابقات استانی و کشوری با تصمیم کیمته برگزاری ، بازی‌های به ظهر منتقل شد و از دوشنبه تا پنجشنبه هر روز یک بازی برگزار می‌شود.» 

جوکار رییس هیات فوتبال گراش گفت: «از مسئول اداره ورزش تقاضا دارم همان‌طور که از دیگر هیات‌ها حمایت می‌کند هیات فوتبال را نیز حمایت کند تا هر چه بهتر بتوانیم در خدمت جوانان شهرستان باشیم.»

جوکار با تشکر از تیم‌های حاضر و برگزارکنندگان بازی‌ها گفت: «جا دارد از اسپانسر محترم این دوره املاک جردن که واقعا سنگ تمام گذاشتند و با حمایتشان توانستیم خیلی خوب مسابقات را جلو ببریم تشکر کنم. همچنین همکارانم در مجموعه هیات فوتبال به ویژه سعید جعفری دبیر هیات، احمدغلامی، اسماعیل بلبلی و مجید افشار، حمید پورشمسی و مهدی مغولی در کمیته‌های مختلف هیات فوتبال که با کمک آن‌ها این مسابقات برگزار می‌شود.»

 

📌نتایج هفته اول و بازی‌های هفته دوم

دور دوم مسابقات باشگاهی گراش

🔻 گروه یک
⚽️ شاهین ۳ – استقلال ۰
⚽️ جوشن ۰ – شهدا ۱
⚽️ دوشنبه ۸ آبان : شاهین – شهدا
⚽️ چهارشنبه ۱۰ آبان : استقلال – جوشن

🔻 گروه دو
⚽️ هلال‌احمر ۴ -ستاره‌آبی ۰
⚽️ گراش‌جوان ۰ – انقلاب ۰
⚽️ سه‌شنبه ۹ آبان : هلال احمر – انقلاب
⚽️ پنجشنبه ۱۱ آبان : ستاره‌آبی – گراش‌جوان

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top