بستن

نوجوانان گراش جوان قهرمان فوتبال چهارجانبه‌ی منطقه‌ای

هفت‌برکه: نوجوان گراش جوان قهرمان اولین دوره مسابقات فوتبال جام املاک قاسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس شدند.

به گزارش اداره ورزش و جوانان، این مسابقات با حضور چهار تیم گراش جوان، امید قیصریه لار، امید افلاک اوز و آینده‌سازان خور به صورت دوره‌ای در زمین چمن شهید سلیمانی (کمپ تمرینی گراش جوان) برگزار گردید. در پایان، تیم گراش جوان به عنوان قهرمانی دست یافت؛ امید قیصریه لار نایب قهرمان، و امید افلاک اوز به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کرد.

در پایان این مسابقات، احمد حسینا از تیم گراش جوان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات، مهیار خرم‌مکان از تیم امید قیصریه به عنوان آقای گل، آریا بناری از تیم امید افلاک اوز به عنوان بهترین دروازه‌بان، مهیار قنبری‌پور از تیم امید افلاک اوز پدیده مسابقات، و مهدی کارگر از تیم گراش جوان به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شدند و تندیس برترین‌ها را دریافت کردند.

داوری این مسابقات بر عهده آقایان عبدالمجید افشار، فاضل اعتمادی، جعفر سعیدی، محمد صحراگرد، احمدرضا احمدی و هادی باقرپور بود. در پایان مسابقات از آقای حسن قاسمی اسپانسر مسابقات تقدیر شد. این مسابقات به میزبانی کانون بسیج ورزشکاران شهرستان گراش و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش و باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top