بستن

اسامی رانندگان مجاز برای سرویس مدارس منتشر شد

هفت برکه: در جلسه کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس، طرح معرفی عمومی رانندگان مجوز‌دار سرویس مدارس به اولیا و مدیران مدارس مصوب شد.

به گزارش روابط عمومی آ.پ گراش: دومین جلسه کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس، هفته گذشته با حضور اعضا از جمله مدیر آموزش و پرورش، رئیس‌پلیس راهور، عضو شورای شهر گراش و نمایندگان اولیا و نمایندگان رانندگان در دفتر مدیر آ.پ برگزار شد.

یکی از مصوبات این جلسه، معرفی عمومی رانندگانی که به صورت رسمی مجوز دریافت کرده‌اند، جهت اطلاع اولیا و مدیران مدارس بود.

همچنین در این جلسه تاکید شد:«رانندگان سرویس مدارس باید برای دریافت مجوز حمل‌و نقل دانش‌آموزان از سازمان حمل و نقل، آ.پ و پلیس راهنمایی رانندگی مراجعه کنند.  اولیایی که قصد دارند فرزند یا فرزندان خود را به مدرسه برسانند، باید از حمل‌ونقل و مدرسه مجوز بگیرند. رانندگان و اولیا تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری در یک سال تحصیلی را امضا کنند و نزد خود نگه دارند. تعدادی از رانندگان ثبت اولیه را انجام داده‌اند و در حال تکمیل مجوز خود هستند.»

رانندگان دارای مجوز سرویس مدارس، این افراد هستند:«لیلا صداقت، معصومه جعفری، رقیه قادری، مجید جهاندیده، مهدی پورغفور، زهره اکبریان، حمید کهنسال، صدیقه قدسی، عذری دهرامی، سمیرا قادری، علی‌اصغر اکبریان، قاسم رحیمی، مرضیه شکوه، سهیلا دمساز، فاطمه غلامی، صغری جعفرپور، فرحناز رهروان، محمدرضا حسن‌زاده، محمد عالیزاده، زهرا حسنی، فوزیه جعفریان، صغری امانی، زینب قادری، راضیه جاوید، رضا جاوید.»

در قسمتی از تفاهم نامه همکاری اولیا با سرویس مدارس آمده است:«خانواده موظف است اول هرماه تسویه کند اگر حساب نکند راننده می‌تواند سرویس را لغو کند. ما بین هر ماه مسافر نمی‌تواند سرویس را لغوکند واگر لغو کند هزینه که اول ماه پرداخت کرده را نمی‌تواند پس بگیرد. به هر دلیلی اگرراننده نتواند دانش‌آموز را برساند در صورتی که هزینه را گرفته است. راننده موظف است سرویس دیگری را هماهنگ کند  هزینه را خودش(راننده) پرداخت کند.

راننده موظف است رفاه دانش‌آموز را فراهم کند(زمستان/بخاری)(تابستان/کولر) راننده در تایم مشخص شده برای دانش‌آموز سرویس فرعی انجامندهد و فقط در خدمت دانش‌آموز باشد. برای برگشت دانش‌آموز از مدرسه به خانه، دانش‌آموز نباید بیشتر از ده دقیقه کنار مدرسه معطل شود. دانش‌آموز موظف است در زمان مشخص شده چه رفت و چه برگشت دم در مشخص شده حضور داشته باشد. راننده تا دو نوبت می‌تواند از دیرکرد دانش‌آموز چشم‌پوشی کند. در صورت تکرار راننده می‌تواند سرویس را لغو کند. راننده باید مجوز از اداره آموزش و پرورش، حمل و نقل و پلیس راهور داشته باشد.»

در پایان این تفاهم نامه نیز آمده است:«در صورت عدم تعهد راننده و تخلف و داشتن شکایت به حمل و نقل و آموزش و پرورش مراجعه کنند. و با این شماره‌ها تماس بگیرید.

حمل و نقل: ۰۹۱۷۳۲۲۳۴۹۶ و ۵۲۴۵۰۹۵۰ و آموزش و پرورش: ۰۹۳۷۸۴۳۹۱۴۲ و ۵۲۴۴۲۹۰۰

 

1 نظر

  1. فقط همین چند نفر برای سرویس مدرسه بعنوان راننده ثبت نام کردن…. اونخم برای سهری مثل تهران با چند میلیون دانش آموز!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top