بستن

حاج علی بابا عسکری برای بیمارستان گراش دستگاه سنگ‌شکن خرید

هفت‌برکه: با همکاری یک خیر گراشی «دستگاه سنگ شکن برون اندامی»  از آلمان خریداری و سال آینده در بیمارستان گراش نصب می‌شود.

۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ وبدا گراش خبرداد  «دستگاه سنگ شکن برون اندامی» به مبلغ ١۶ میلیارد تومان، به همت «حاج علی بابا عسکری» و مشارکت وزارت بهداشت خریداری شد.

مجتبی راستی، نماینده خیّر در این باره گفت: « با توجه به تفاهم نامه‌ای که با وزارت بهداشت منعقد شد، «دستگاه سنگ شکن برون اندامی» به مبلغ ١۶ میلیارد تومان برای بیمارستان گراش ثبت سفارش و خریداری شده است، ١٢ میلیارد تومان قیمت دستگاه توسط خیّر گرامی “جناب آقای حاج علی بابا عسکری” و ۴ میلیارد تومان نیز از سوی وزارت بهداشت تامین شده است.»

راستی گفت: «این دستگاه پیشرفته، ساخت کشور آلمان است و بر اساس تفاهم نامه، اوایل سال آینده به گراش ارسال و نصب و راه اندازی خواهد شد.»

حاج علی‌بابا عسکری، فرزند حسینعلی، یکی از تجار گراشی ساکن در دبی، ۷۵ سال سن دارد. او یکی از ده چهره ماندگار سال ۱۳۹۷ در همایش چهره‌های ماندگار گراش بود. 

عسکری پیش از این در خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن نیز با بیمارستان گراش همکاری داشته است. مدارس امام رضا(ع)٬ فاطمه الزهرا (س)، امام حسن عسکری(ع)٬ و مساجد خدیجه کبری (س)، ابراهیم خلیل الله در از جمله مکان‌هایی است که او در گراش ساخته است. حاج علی بابا عسکری در شهرهای دیگر از جمله داراب و شیراز نیز فعالیت خیریه داشته است. 

1 نظر

  1. اگه خیرین کاری کنن وگرنه از این سران بی خاصیت مملکت که کاری جز ویرانی و اختلاس و فساد چیزی بر نمیاد.
    لطفا” سانسور نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top