بستن

باخت در بازی اول، امید به آینده

هفت برکه: تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش در هفته نخست لیگ برتر نوجوانان استان فارس بازی خود را با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل بهمن شیراز واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فوتبال هلال احمر گراش،  روز جمعه، هفتم مهرماه تیم نوجوانان هلال احمر نتیجه نخستین بازی را در مقابل حریف خود بهمن شیراز باخت. این رقابت در ورزشگاه شهدا برگزار شد و تک گل هلال احمر، توسط مهدی شبان به ثمر رسید.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به نفع بهمن شیراز خاتمه یافت و در نیمه دوم تیم هلال احمر گراش توانست یک گل را وارد دروازه حریف کند اما شیرازی‌‌ها با کار گروهی، نتیجه بازی را با ۳ گل به نفع خود پایان دادند.

علی جهاندیده، حمید رضا واحدی، ابوالفضل دلخوش(محمد مهدی ملایی ۳۰)، سید محمد موسوی، حسینعلی بیداد، ایلیا هادی‌پور، ابوالفضل بیداد، محمد مژده(حسین محمود‌زاده ۸۵)، سید ایمان احمدی‌زاده، مهدی شبان و مرتضی ذرع برای هلال احمر بازی کردند.

عباس حق شناس از فیروزآباد این بازی را قضاوت کرد و سید علیرضا هاشمی، محمد عبدالهی‌زاده از قیروکارزین و محمد صحرا گرد از گراش او را در امر داوری یاری دادند. مصطفی دارابی، ناظر داوری و حیدر پورلطف به عنوان نماینده هیات فوتبال استان این بازی را برگزار کردند.

هلال احمر گراش در دومین بازی خود در ورزشگاه شهدا پنجشنبه ۱۳ مهرماه ساعت ۱۵:۱۵ میزبان تیم شمس اوز خواهد بود.

قاسم فرسوده، مدیر عامل موسسه فوتبال هلال احمر گراش در پایان این دیدار با تاکید بر اینکه به توانمندی بازیکنان بومی خود اعتماد داریم ابراز امیدواری کرد:«امیدواریم در بازی‌های بعد بتوانیم مقابل حریفان خود با انگیزه و روند بهتر و رو به رشدی به میدان برویم.»

وی افزود:«مسابقات رده سنی نوجوانان لیگ برتر استان فارس در دو گروه با حضور ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت با هم رقابت دارد که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد که در پایان رقابتها تیم قهرمان به مسابقات زیرگروه کشور راه خواهد یافت.»

تیم نوجوانان هلال احمر گراش در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های شمس اوز، قشقایی شیراز، پارسیان قیروکارزین، بهمن شیراز و شهید چمران لارستان هم گروه است.

تیم‌های افشین پیروانی شیراز، ارسنجان، علم و ادب فیروز آباد، وصال نوین شیراز، کیان برق آباده و آینده سازان نورآباد ممسنی در گروه یک با هم همگروه هستند.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top