بستن

ده هزار دانش‌آموز، سال تحصیلی را در مدارس گراش آغاز کردند

هفت‌برکه: با شروع سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نزدیک به ده هزار دانش‌آموز در ۸۱ مدرسه شهرستان گراش سال تحصیلی را آغاز کردند.

به گزارش هفت‌برکه مراسم آغاز سال تحصیلی و زنگ مقاومت با حضور بخشایش‌پور امام جمعه گراش، برزگران معاون سیاسی فرماندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و جمعی از مدیران شهرستان در دبستان سلیمی مهر برگزار شد. 

محمدعلی فرجی مدیر آموزش و پرورش گراش خطاب به دانش‌آموزان گفت: «امیدوارم سال تحصیلی را با یک انرژی مضاعف شروع کنید و به پایان برسانید. توقع ما این است دانش‌آموزان در محیط مدرسه به خودشان، اولیا، معلمان و مدیریت مدرسه احترام بگذارند.»

فرجی در توصیه‌ای به خانواده‌ها گفت: «قطعا سبک زندگی ما باید با تابستان فرق کند‌. شب بچه‌ها را قبل از ساعت ۱۰ بخوابانید و صبح هم آن‌ها را صبحانه خورده و آماده به مدرسه بفرستید.»

 امام جمعه گراش و فرمانده سپاه گراش نیز هر کدام یک سخنران کوتاه دو دقیقه‌ای داشتند. امام جمعه گراش گفت: «ما ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در کشور داریم. زمانی دشمن به کشور حمله کرد. اگر آن زمان جنگیدن جهاد بود، الان درس خواندن جهاد شما است.»

سرهنگ ستاری فرمامده سپاه گراش نیز گفت: «شما مادران و پدران، هیچ کس آینده مبهم بچه‌هایش را نمی‌خواهد. رفتار ما آینده این بچه‌ها را شکل می‌دهد. اگر ما خوب رفتار کنیم بچه‌ها هم در این راه گام بر می‌دارند.»

عکس‌های مجید افشار را آغاز سال تحصیلی در مدرسه‌های سلیمی مهر و قمری در مسکن مهر گراش ببینید:

 

این هم عکس‌های مجید افشار از جشن شکوفه‌های در مدرسه امام جعفر صادق(ع) در شهرک فرهنگیان گراش:

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top