بستن

مرگ مادربزرگ در راه سفر به مشهد

هفت برکه: خانواده‌ی سید ابراهیم جهانبانی به مشهد نرسیدند و خواب‌آلودگی در شهر تربت حیدریه باعث تصادف آن‌ها با تریلی شد. در این حادثه فاطمه بی‌بی گلستانی، جان خود را از دست داد و شدت جراحت، چهار سرنشین دیگر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش هفت برکه دوشنبه، بیستم شهریور ماه، ساعت ۹ صبح، تصادف پژو پارس سید ابراهیم جهانبانی با تریلی، زمانی که تنها دو ساعت با مشهد، مقصد نهایی خود فاصله داشتند، در تربت حیدریه، اتفاق افتاد.

رضا برزگر، داماد خانواده جهانبانی می‌گوید:«سید ابراهیم به همراه مادرش، فاطمه بی بی گلستانی؛ همسرش، لیلا قاسمی و پسرانش، سید علی و سید امیر به مقصد مشهد، گراش را ترک کردند که در مسیر به علت خواب‌آلودگی راننده، پژو پارس از پشت با تریلی برخورد می‌کند.»

او با اشاره به این که همه‌ی آن‌ها به بیمارستان امام رضا(ع) تربت حیدریه منتقل شدند، ادامه داد:«فاطمه‌بی‌بی گلستانی در اثر آسیب به سر و صورت به کما می‌رود، سید ابراهیم و همسرش هر دو دچار شکستگی دنده و خونریزی داخلی می‌شوند و یکی از انگشتان سید امیر می‌شکند و خوشبختانه سید علی آسیب جدی نمی‌بیند و سرپایی درمان می‌شود.»

برزگر با بیان این که آن‌ها به مدت هشت روز در بیمارستان بستری بودند، گفت:« هشت روز در بیمارستان بستری بودند که دیروز، ۲۷ شهریور ماه، مادر ۸۰ ساله‌ی خانواده دربیمارستان فوت کرد. پیکر او پنج‌شنبه سی‌ام شهریور ماه در گراش به خاک سپرده می‌شود. سید ابراهیم و دو پسرانش که از بیمارستان مرخص شده‌اند نیز فردا به گراش بازمی‌گردند. اما بازگشت خانم قاسمی به دلیل چند عمل جراحی که داشت فعلا امکان‌پذیر نیست و هنوز باید بستری بماند.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top