بستن

نرخ سرویس مدارس در سال جدید: مینی‌بوس ۳۷۰ و تاکسی ۴۵۰ هزار تومان

هفت‌برکه: نرخ سرویس مدارس گراش در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شد: مینی‌بوس ۳۷۰ هزار تومان و تاکسی سرویس ۴۵۰ هزار تومان. رانندگانی که متقاضی حمل و نقل دانش‌آموزان به مدارس هستند، به سازمان حمل و نقل و اداره آموزش و پرورش مراجعه کنند. همچون سال‌های اخیر، حتی والدینی که قصد رساندن فرزند خود به مدارس را دارند، نیاز به تاییدیه دارند.

روابط عمومی آ.پ. در جواب یکی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی گزارش داد: «در حال حاضر، رانندگان در حال ثبت‌نام و دریافت کد هستند. فعلا ۱۰ نفر به صورت رسمی ثبت‌نام کردند و مجاز به استفاده از سرویس مدارس هستند. اسامی رانندگان مجاز را نهایتاً تا ابتدای مهر به مدارس ارسال می‌کنیم و می‌تونید از مدیران بپرسید. البته اگر برچسب «سرویس مدارس» روی ماشین‌شان باشد، یعنی مجوز دارند. البته ثبت‌ مجوز برای رانندگان سرویس مدارس هنوز ادامه دارد.»

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گراش، با مشخص شدن نرخ سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ در شهرستان گراش، رانندگانی که متقاضی حمل و نقل دانش‌آموزان به مدارس هستند، برای انجام روند اداری می‌بایست به سازمان حمل و نقل و آموزش و پرورش مراجعه کنند.

جلسه کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس، در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ به میزبانی آموزش و پرورش گراش برگزار و نرخ پیشنهادی این کارگروه ۱۴ مرداد، جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر گراش ارسال شد. شورا در نامه‌ای به تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲، پس از تصویب در کمیته تطبیق فرمانداری، به این نامه پاسخ داده و نرخ مصوب شده را برای آموزش و پرورش ارسال کرده است.

طبق این مصوبه، نرخ ماهانه مینی‌بوس به صورت رفت‌وبرگشت برای هر دانش‌آموز ۳۷۰ هزار تومان؛ و نرخ ماهانه تاکسی‌سرویس به صورت رفت‌وبرگشت برای هر دانش‌آموز ۴۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

روابط عمومی آ.پ. روند ثبت‌ نام متقاضیان سرویس مدارس را شامل پنج مرحله اینگونه تشریح کرد: «۱) دریافت معرفی‌نامه از حمل و نقل شهرداری؛ ۲) ارائه معرفی‌نامه به آموزش و پرورش و تکمیل فرم مشخصات پنج‌ امضایی در آموزش و پرورش، بخش انجمن اولیا و مربیان (ساعت رجوع ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح)؛ ۳) تکمیل و امضای فرم مشخصات پنج امضایی در پلیس راهور، حمل‌ونقل؛ ۴) امضای تعهدنامه رانندگان در آموزش و پرورش، بخش انجمن اولیا و مربیان (ساعت رجوع ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح)؛ ۵) دریافت تاییدیه از حمل و نقل جهت معرفی به مدیر مدارس.»

او می‌افزاید: «والدینی که قصد دارند فرزند خود را با وسیله شخصی به مدرسه برسانند، جهت ساماندهی باید به حمل و نقل مراجعه کنند و تاییدیه دریافت کنند. دریافت تاییدیه بدون پرداخت هرگونه هزینه است.»

روابط عمومی آ.پ. ادامه می‌دهد:«برای بررسی شکایات می‌توانید با شماره‌های ۵۲۴۵۰۹۵۰ و ۰۹۱۷۳۲۲۳۴۹۶ مربوط به سازمان و حمل و نقل و یا با شماره ۵۲۴۴۲۹۰۰ مربوط به آموزش و پرورش تماس بگیرید.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top