بستن

پارکینگ گلزار شهدا، سومین پروژه خیر ساز شهرداری در هفته دولت

هفت‌برکه : پارکینگ گلزار شهدا سومین پروژه خیرساز شهرداری گراش در هفته دولت، با حضور نماینده مجلس و معاون استاندار کلنگ‌زنی شد.

به گزارش هفت برکه هفتم شهریور ماه، به مناسبت هفته دولت با حضور حسین‌زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خادمی، معاون اقتصادی استاندار، شهردار، فرماندار و اعضای شورای شهر گراش آخرین کلنگ‌زنی هفته دولت در روبه‌روی گلزار شهدای گراش برگزار شد. 

حاج اسماعیل ملایی هزینه ۴ میلیارد تومانی ساخت پارکینگ گلزار شهدا به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع را پرداخت خواهد کرد. در ابتدای هفته نیز دو بوستان خیرساز معلی و فرجی کلنگ‌زنی شده بود. 

حلیمی، شهردار گراش در آیین کلنگ‌زنی احداث پارکینگ در گلزار شهدا گفت: «هفته دولت را خدمت همه دولت‌مردان بزرگ و زحمتکش تبریک عرض می‌کنم و گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر. پروژه‌ای که کلنگ زنی می‌شود یکی از دغدغه‌های شورا و شهرداری و همچنین هیات امنای گلزار شهدا بوده است. به دلیل ترافیک زیادی که در محدوده گلزار شهدا و آرمستان داریم، ما از حاج اسماعیل ملایی و نماینده خیر آقای غفاری دعوت کردیم و آن‌ها نیز زحمت کشیدند در راستای مشاوره با شهرداری با روی گشاده پذیرفتند و در ساخت پروژه ما را همراهی کردند که من نهایت تقدیر و تشکر را از دو بزرگوار دارم.»

او در ادامه گفت:«این پروژه به مساحت هشت هزار و پانصد متر مربع است که مبلغ ۴ میلیارد تومان هزینه در بر دارد که انشاالله با توجه به این که نیاز مبرم است و ما به خصوص در مراسماتی که در گلزار داریم واقعا شاهد بودیم چه مشکلاتی سر راه است و بر این اساس عزممان جزم شد که این پارکینگ را تامین کنیم که به لطف خیرین محقق شد.»

دکتر حسین‌زاده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در صحبتی کوتاه گفت:«خیرین حوزه شهرستان گراش در کشور نمونه هستند و انتظار است مسئولین دولتی نیز که پای کار هستند، بیشتر پای کار باشند.»

دکتر خادمی معاون استاندار نیز در پایان بار دیگر از خیرین شهر قدردانی کرد.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top