هفت‌برکه : پارکینگ گلزار شهدا سومین پروژه خیرساز شهرداری گراش در هفته دولت، با حضور نماینده مجلس و معاون استاندار کلنگ‌زنی شد.

به گزارش هفت برکه هفتم شهریور ماه، به مناسبت هفته دولت با حضور حسین‌زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خادمی، معاون اقتصادی استاندار، شهردار، فرماندار و اعضای شورای شهر گراش آخرین کلنگ‌زنی هفته دولت در روبه‌روی گلزار شهدای گراش برگزار شد. 

حاج اسماعیل ملایی هزینه ۴ میلیارد تومانی ساخت پارکینگ گلزار شهدا به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع را پرداخت خواهد کرد. در ابتدای هفته نیز دو بوستان خیرساز معلی و فرجی کلنگ‌زنی شده بود. 

حلیمی، شهردار گراش در آیین کلنگ‌زنی احداث پارکینگ در گلزار شهدا گفت: «هفته دولت را خدمت همه دولت‌مردان بزرگ و زحمتکش تبریک عرض می‌کنم و گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر. پروژه‌ای که کلنگ زنی می‌شود یکی از دغدغه‌های شورا و شهرداری و همچنین هیات امنای گلزار شهدا بوده است. به دلیل ترافیک زیادی که در محدوده گلزار شهدا و آرمستان داریم، ما از حاج اسماعیل ملایی و نماینده خیر آقای غفاری دعوت کردیم و آن‌ها نیز زحمت کشیدند در راستای مشاوره با شهرداری با روی گشاده پذیرفتند و در ساخت پروژه ما را همراهی کردند که من نهایت تقدیر و تشکر را از دو بزرگوار دارم.»

او در ادامه گفت:«این پروژه به مساحت هشت هزار و پانصد متر مربع است که مبلغ ۴ میلیارد تومان هزینه در بر دارد که انشاالله با توجه به این که نیاز مبرم است و ما به خصوص در مراسماتی که در گلزار داریم واقعا شاهد بودیم چه مشکلاتی سر راه است و بر این اساس عزممان جزم شد که این پارکینگ را تامین کنیم که به لطف خیرین محقق شد.»

دکتر حسین‌زاده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در صحبتی کوتاه گفت:«خیرین حوزه شهرستان گراش در کشور نمونه هستند و انتظار است مسئولین دولتی نیز که پای کار هستند، بیشتر پای کار باشند.»

دکتر خادمی معاون استاندار نیز در پایان بار دیگر از خیرین شهر قدردانی کرد.

Parking Golzar