هفت‌برکه: فرماندهی انتظامی شهرستان گراش از دستگیری قاتل محبوبه حسینی، زن ۴۷ساله‌ای که در اوایل خردادماه در منزلش در خیابان بسیج به قتل رسیده بود، خبر داد. انگیزه‌ی مرد قاتل ۳۴ساله و همسرش که با او همدست بوده، سرقت طلا به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان بوده است. مرد قاتل در درگهان و همسرش در گراش دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان گراش از دستگیری قاتلی خبر داد که به خاطر سرقت طلاجات، زنی ۴۷ساله را به قتل رسانده بود (خبر قتل در هفت‌برکه).

سرهنگ کرامت کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: »در پی وقوع یک فقره قتل در خردادماه سال جاری در خیابان بسیج شهرستان گراش، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که خانمی ۳۲ساله با ترفندهای خاص وارد منزل مقتول شده و پس از باز گذاشتن درب منزل و تسهیل در ورود، با همسرش تماس و وی سریعا وارد و پس از خفه کردن صاحب خانه (زنی ۴۷ساله)، مقداری طلاجات به ارزش یک میلیارد ریال سرقت و متواری می‌شوند.»

فرمانده انتظامی شهرستان گراش تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند مخفیگاه قاتل ۳۴ساله را در شهرستان درگهان از توابع استان هرمزگان شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی وی را در کمتر از سه ماه دستگیر کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه همسر قاتل در شهرستان گراش نیز دستگیر شد، گفت: در بازرسی از منزل متهمین، حدود ۱۰۰ میلیون ریال از طلاجات مسروقه کشف و افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

جزییات دیگر این پرونده در فرصت مناسب‌تری بعد از تکمیل تحقیقات پلیس به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

14020605 Dastgiri Qatel 01