بستن

کلنگ‌زنی دو بوستان محله‌ای خیرساز

هفت‌‌برکه : در ادامه ساخت بوستان‌های محله‌ای، دو بوستان خیرساز معلی و فرجی در هفته دولت کلنگ‌زنی شد.

به گزارش هفت‌برکه شنبه ۴ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار و مدیران شهرستان گراش آیین کلنگ‌زنی بوستان معلی در انتهای بلوار جانبازان و بوستان فرجی در ابتدای خیابان دارایی برگزار شد. با مشارکت همسایگان، این دو فضای سبز به بوستان محله‌ای تبدیل می‌شود. 

بوستان معلی در انتهای بلوار جانبازان در شرق گراش قرار دارد. این بوستان با پیگیری خلیل مقدسی از ساکنین این محله با همیاری همسایگان بوستان ساخته خواهد شد، نامگذاری آن نیز به پیش‌نهاد خود اهالی بوده است. این بوستان در دو فاز اجرا می‌شود فاز اول در ۳۶۴۲ متر مربع و فاز دوم در ۶۶۸۰ مترمربع ساخته خواهد شد. برای فاز اول آن ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه پیش‌بینی شده است. 

بوستان فرجی با مساحت دو هزار متر مربع در ابتدای خیابان شهید مطهری (دارایی) قرار دارد. حاج قدرت‌الله فرجی پس از خرید ساختمان سعید و تبدیل آن به نمایشگاه اتومبیل و مرکز تخصصی زیبایی، فضای روبه‌روی آن را با هزینه دو میلیارد تومان به یک بوستان محله‌ای تبدیل می‌کند. 

حاج غلامحسین مقدسی نماینده خیر در مراسم کلنگ‌زنی گفت: «قدرت‌الله فرجی که اردی گراش هستند و از دوران کودکی با هم آشنایی داریم و می‌دانم واقعا نیت خیر دارند. خوبی آقای فرجی این است که اگر ضرورتی احساس کند مهم نیست اسم داشته باشد یا نه، با خدا معامله می‌کند. مطمئن باشید این آخرین کار نخواهد و این بلندپروازی ایشان در نیت خیر ادامه‌دار است و تعامل ایشان با مسئولین مستمر خواهد بود.

امروز شنبه ۴ مرداد مراسم کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه قائدی در محل سابق این دبستان در خیابان شهید فهمیده نیز برگزار شد که خبر آن همراه با کلنگ‌زنی‌های دیگر طرح‌های آموزش و پرورش در هفته دولت منتشر خواهد شد. 

مدیران شهرستان بعد از افتتاح آموزشگاه موتورسیکلت و سه کلنگ‌زنی به مناسبت هفته‌ دولت در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین بخشایش‌پور امام جمعه گراش پای صحبت‌های او نشستند. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top