بستن

خسارت‌های طوفان چل پسین در گراش : ۹ درخت و سه پایه برق

هفت‌برکه: بارش رگباری چل‌پسین از ساعت ۱:۴۰ ظهر امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ در گراش آغاز شد و به همراه تندباد، طوفان تا حدود ۴۵ دقیقه ادامه داشت.

به گزارش انجمن هوای جنوب، شهر گراش از سامانه اخیر ۲۷ میلیمتر باران تا ساعت ۱۸ روز یک‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ دشت کرده است، تا مجموع بارش سال زراعی گراش به ۱۶۷ میلیمتر برسد. هواشناسی فارس نیز بارش امروز را ۲۸ میلی‌متر ثبت کرد تا مجموع سال زارعی به ۱۷۴ سانتی‌متر برسد. 

این رگبار شدید و طوفان، چند درخت و تیر برق را زمین زد. مهم‌ترین حادثه در طوفان ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ گراش سقوط یک درخت و به دنبال آن کج شدن و شکستن سه تیر برق در خیابان تمیز بود که باعث مسدود شدن این خیابان برای سه ساعت شد. با اطلاع از این حادثه طاهرزاده فرماندار گراش، فانی رییس اداره برق به همراه نیروهای اتفاقات برق، خدمات شهرداری و آتش‌نشانی در محل حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش امروز در مجموع ۹ درخت در خیابان تمیز، بلوار سرداران، بلوار معلم، بلوار جانبازان،گلزار شهدا و حسینه عظم سقوط کردند. سقوط یک داربست نیز کوچه ۱۱ بلوار معلم را مسدود کرد. 

بر اساس پیش‌بینی‌ها، تا آخر هفته احتمال بارندگی وجود دارد. هواشناسی فارس برای روزهای یکشنبه و دوشنبه با صدور هشدار نارنجی برای جنوب فارس رگبار شدید باران، تندباد و احتمال تگرگ پیش‌بینی کرده است.

محمود آذرآیین کارشناس هواشناسی گراش نیز گفت: در تمام بعد از ظهرهای این هفته شاهد ناپایداری هستیم، شانس بارندگی در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر از روزهای دیگر است. دمای هوای تا پایان هفته افزایش خواهش داشت و روزهای گرمی را سپری خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top