بستن

قرعه‌کشی فصل جدید فوتبال باشگاهی گراش

هفت‌برکه: با قرعه‌کشی مسابقات فوتبال باشگاهی، این امیدواری وجود دارد که بعد از یک سال عدم برگزاری، امسال فوتبالیست‌های گراش در مسابقات باشگاهی با هم رقابت کنند.

به گزارش هفت‌برکه، دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال شهرستان گراش با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال و مسئولین شهرستان گراش در سالن اجتماعات آبشار اندیشه گراش برگزار شد. آرایشگاه VIP پارسیان حامی امسال مسابقات باشگاهی گراش است.

 

پس از رونمایی از جام و توپ بازی‌ها، دکتر قاسمعلی مقتدری، سردار قاسمی، قاسم حسینا و سید عبدالرسول موسوی قرعه‌کشی را انجام دادند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، ۱۲ تیم حاضر در مسابقات در دو گروه ۶ تیمی بازی خواهند کرد و با صعود ۴ تیم از هر گروه، بازی‌های مرحله دوم در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

تیم‌های پرسپولیس نوین، شاهین، شاهین زینل‌آباد، شهدا، ستاره‌آبی و گراش‌جوان در گروه اول و تیم‌های استقلال، جوشن، اتحاد، هلال احمر، نیولند و انقلاب در گروه دوم قرار دارند.

احسان جوکار، رییس هیات فوتبال گراش، در مورد نحوه برگزاری مسابقات گفت: «برخی تیم‌ها کمبود بازیکن دارند و ممکن است تیم‌هایی باشند که نتوانند ۱۱ هفته بازی کنند و در میانه لیگ کار را رها کنند. این موضوع می‌تواند جدول را به هم بریزد. البته قبل از قرعه‌کشی با تیم‌ها مشورت کردیم که نظر تیم‌ها به این نوع جدول ترکیبی گروهی- حذفی بود.»

امسال دو باشگاه جدید در مسابقات فوتبال گراش حضور دارند. جوکار گفت: «مجوز نیولند سال گذشته صادر شد. از طرف شورای روستای زینل‌آباد هم تیمی معرفی شده است که به نام شاهین یا اتحاد در بازی‌ها حاضر خواهد شد.»

احسان جوکار در مورد زمان برگزاری بازی‌ها گفت: «برنامه اعلامی ما برای بعد از اربعین است. اما اگر زمین چمن زودتر آماده شود ممکن است بازی‌ها را دو هفته زودتر شروع کنیم.»

مشکل اصلی فوتبال گراش در سال‌های اخیر موضوع چمن ورزشگاه شهدا بوده است. آیا این چمن برای برگزاری بازی‌ها آماده است؟ جوکار در پاسخ به هفت‌برکه گفت: «برای بهبود چمن زحمت خیلی زیادی کشیده‌ایم و اگر چمن آماده نبود اولین کسی که مخالفت می‌کرد خودم بودم. از نظر ما زمین مطلوب است فقط باید کمی ماسه بادی بریزیم و زمین تسطیح شود تا آماده برگزاری بازی‌ها باشیم.»

جوکار در مورد دیگر برنامه‌های هیات فوتبال گفت: «در تقویم هیات فوتبال برگزاری مسابقات زیر ۱۷ سال، جوانان و جام حذفی بزرگسالان را هم در برنامه داریم.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top