بستن

مشکلات شهری از محمدآباد تا مسکن ملی، پیش‌روی مدیرکل فنی استانداری

هفت‌برکه: مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس برای نظارت و تسریع بر مصوبات سفر استاندار، به گراش سفر کرد.

بازدید از ورشگاه شهدا با هدف عقب‌نشینی دیوار استادیوم و تعریض خیابان شهید محقق، پیگیری نحوه‌ی اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در آماده‌سازی زمین، بررسی مشکل محمدآباد و سلطان‌آباد و رفع مغایرت طرح هادی و جامع؛ مهم‌ترین مسائلی بود که نماینده استاندار پیرامون آن با فرماندار، شهردار و شورای شهر گراش گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش هفت‌برکه، شنبه، بیست و یکم مردادماه ۱۴۰۲، دکتر جمشیدی، مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس به همراه معاونین از پروژه‌های عمرانی شهر گراش بازدید کردند.

یک ماه پیش ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، به همراه مدیران کل استانی به گراش سفر کرد. ۲۳ مصوبه سفر اول استاندار به گراش و ۶ مصوبه جدید در دور دوم سفر استاندار برای اجرا روی میز قرا دارد. با آمدن مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس به گراش، درست یک ماه بعد از سفر استاندار، به نظر می‌رسد این بار نظارت بیشتری بر سرعت اجرای مصوبات وجود دارد. هر چند برآورد عملکرد مسئولین را زمان و پروژه‌های به اتمام‌رسیده نشان خواهد داد.

دکتر جمشیدی در نشست با محمود طاهرزاده، فرماندار؛ حلیمی، شهردار؛ و اعضای شورای اسلامی شهر گراش بر محور بودن قانون در شهرداری‌ها تاکید کرد و در این جلسه، مشکلات و موانع توسعه شهر گراش بررسی شد.

علی بیضایی، نایب رییس شورای اسلامی شهر گراش، گفت: «این نشست و بازدیدها با هدف تسریع در برخی مصوبات سفر قبلی استاندار و همچنین اعلام مصوبات جدید و پیگیری بیشتر و سرعت در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر بود.»

سخنگوی شورای شهر گفت: «در سفر مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس به گراش، در اولین قدم از دیوار استادیوم با هدف تخریب و تعریض معبر با همراهی کمیته فنی استانداری بازدید کردیم. همچنین در این نشست دیدگاه‌های شورا در مورد طرح اقدام ملی مسکن ملی و لزوم تسریع در آماده سازی زمین مطرح شد.»

بیضایی با تاکید بر پیگیری مداوم مشکل محمدآباد و سلطان‌آباد، گفت: «پیرو تاکید ویژه استاندار در خصوص کارگروه حل مشکل محمد آباد و سلطان آباد و تشکیل روستا، از این مناطق بازدید شد و از سوی شورای اسلامی شهر مستنداتی ارائه شد و گفت‌وگویی انجام شد که امیدوارم موانع باقی‌مانده برای تشکیل روستا سریع‌تر رفع شود.»

بیضایی گفت: «موضوع دیگری که برای ما اولویت داشت، تشکیل کمیسیون مغایرت‌ها بود که درخواست داشتیم سریع‎‌تر برگزار شود تا ان‌شاالله مغایرت بین طرح هادی و طرح جامع در کوتاه‌ترین زمان رفع شود.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top