بستن

محمد سبحان یحیایی در میان برترین‌های تنیس روی میز نوجوانان کشور

هفت‌برکه: محمد سبحان یحیایی با راه‌یابی به دسته برتر نوجوانان کشور در رده سیزدهم نوجوانان تنیس روی میز سراسر کشور قرار گرفت.

به گزارش هیات تنیس روی میز گراش رقابتهای نوجوانان آزاد کشور با حضور ۱۲۸ بازیکن از سراسر کشور در شیراز برگزار شد که محمد سبحان یحیایی از گراش توانست به جمع ۱۶ بازیکن دسته برتر راه پیدا کند.

شانزده نفر برتر کشور طی دو روز رقابت سخت و نفسگیر در جدول دوره‌ای با هم به رقابت کردند که در نهایت یحیایی رتبه سیزدهم را کسب کرد. فراز شکیبا از آذربایجان غربی توانست با اقتدار قهرمان شود.

در مرحله نخست ۱۲۸ بازیکن در رقابت‌های آزاد نوجوانان کشور از تاریخ‌ هفدهم‌ مردادماه در شهرستان شیراز با هم رقابت کردند.تیم گراش با پنج بازیکن به نام‌های محمد سبحان یحیایی، علیرضا سبزواری، امیرعلی یحیایی، محمد عباس زوج و محمد مهدی سبزواری در این رقابتها حضور پیدا کرد.

محمد مهدی سبزواری در حالیکه در دو رده سنی بالاتر از بازی می‌کرد با کسب یک برد ارزشمند و بازیهای قابل قبول در گروه خود حذف شد. در پایان مرحله اول امیرعلی یحیایی و محمد عباس زوج‌ به جمع ۶۴ بازیکن برتر صعود کرده و در این مرحله با قبول شکست برابر حریفان حذف شدند. علیرضا سبزواری با وجود شایستگی و ارایه بازیهای زیبا در جمع سی و دو بازیکن قرار گرفت و با قرعه سخت پاکزاد رحیمیان مواجه و راهی به مراحل بالاتر پیدا نکرد. اما محمد سبحان یحیایی با سه پیروزی در گروه و سپس پیروزی برابر ماهان شکیبی‌نسب از بوشهر و محمد صدرا نوبخت از اصفهان به جمع شانزده بازیکن برتر صعود کرد.

در مرحله پایانی رقابت‌های آزاد یحیایی با قبول شکست برابر رامین شاه علی از شیراز ،در یک بازی مهیج و تماشایی سه بر دو بر صالح شیخی از یزد غلبه کرد و به دسته برتر نوجوانان کشور صعود کرد. شرکت جک رستلر حامی محمد سبحان در این رقابت‌ها بود. 

محمد سبحان یحیایی در بازی‌های دسته برتر به صورت دوره‌ای با ۱۵ بازیکن برتر دیگر کشور رقابت کرد و در نهایت در رده سیزدهم ایستاد. محمد سبحان به همراه چهار بازیکن دیگر از طرف هیئت تنیس روی میز استان فارس برای شرکت در رقابتهای استعدادهای برتر کشور که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود، انتخاب شد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top