بستن

فرماندار: دستگاه‌های اجرایی شهرستان با خدمات‌رسانی بیشتر امیدآفرینی کنند

هفت‌برکه: فرماندار گراش در جلسه شورای اداری گفت هیچ اولویتی بالاتر از خدمت‌رسانی به مردم نداریم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش دوشنبه نهم مردادماه ۱۴۰۲، جلسه شورای اداری گراش به ریاست محمود طاهرزاده، فرماندار، و با حضور معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری، بخشداران ارد و مرکزی، مسئولین نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

فرماندار گراش در این جلسه با بیان اینکه  ماه محرم و صفر فرصت گران‌بهایی برای تبیین ارزش‌های اسلامی است، اظهار داشت: امام حسین (ع) احیاگر امر به معروف و نهی از منکر هستند و ماه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ ارزش‌های اسلامی است.

 

محمود طاهرزاده با اشاره به همکاری هیات های مذهبی در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه اول ماه محرم گفت: مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم و اقامه عزای سیدالشهدا علیه السلام در شهرستان گراش در امنیت کامل و با وحدت و انسجام برگزار شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بر تکریم ارباب و رجوع و توجه اساسی مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی به خواسته ها و نیازهای مردم تاکید کرد و افرود: گره‌گشایی از کار مردم بهترین نوع تکریم ارباب رجوع است و دولت مردمی سیزدهم خود را مکلف به پاسخگویی به مردم می‌داند.

رئیس شورای اداری شهرستان گراش توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را فرصتی برای ارایه خدمات صادقانه به مردم دانست و تصریح کرد: هیچ اولویتی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نداریم و باید با تلاش و کار مضاعف در این راستا حرکت کنیم.

فرماندار گراش از افزایش ۷۶ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، سه درصد درآمدهای نفت و گاز و قانون استفاده متوازان از امکانات کشور ۸۳ میلیارد تومان در قالب بودجه سال ۱۴۰۲ برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام به این شهرستان اختصاص یافته است. 

محمود طاهرزاده مبنای توزیع اعتبارات را توسعه متوارن و بر اساس عدالت عنوان کرد و گفت: با هدف رفع محرومیت و ارتقاء همه جانبه شهرستان و بر اساس شاخصه‌های  عدالت و توسعه متوازن بودجه امسال توزیع شده است.

نماینده عالی دولت سیزدهم در شهرستان گراش عدم جذب بودجه را افت مدیریتی دانست و با ابراز گلایه از کم کاری برخی مدیران در جذب اعتبارات، به این مدیران هشدار داد که در صورت عدم جذب بودجه و برگشت آن، بودجه ای در سال آینده به آن دستگاه اختصاص داده نخواهد شد و اداراتی که در راستا جذب اعتبارات قوی عمل کنند بیشتر مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به دور دوم سفر استاندار در ماه گذشته به شهرستان گراش گفت: در سفر استاندار فارس به این شهرستان مصوبات سفر اول مورد بررسی قرار گرفت و ۱۰ مصوبه جدید اتخاذ شد که در حال رایزنی و بررسی هستیم و این مصوبات می‌تواند باعث شتاب بیشتری برای توسعه شهرستان باشد.  

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گراش گفت: در سال جاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پیش رو داریم که از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در شهرستان در حال آماده سازی است.

وی برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در شهرستان گراش را به عنوان اولویت‌ عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: برگزاری باشکوه انتخابات آینده و رعایت حداکثر عدالت و قانون در آن ماموریت اصلی دستگاه های اجرایی است.

محمود طاهرزاده با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با خدمات رسانی امیدآفرینی را در دل مردم زنده کنند، افزود: رویکرد دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تزریق احساس ناامیدی و ایجاد نارضایتی در جامعه برای کاهش مشارکت در انتخابات است.

وی اضافه کرد: امروزه دشمنان با هدف دلسرد کردن مردم به آینده نظام و القای این مطلب که رای آنها در انتخابات هیچ تاثیری ندارد، سعی در کاهش مشارکت ملت در این عرصه سیاسی مهم کشور دارند.

فرماندار گراش همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا پروژه‌هایی را که باید در هفته دولت به بهره‌برداری برسد، تعیین تکلیف کنند.

در این جلسه رئیس شورای هیات های مذهبی، مدیر شرکت توزیع برق و نمایندگان بخش مرکزی و بخش ارد سخنانی در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان عنوان کردند و فرماندار به درخواست‌های آنها پاسخ داد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top