بستن

کودکان و نوجوانان در کارگاه نمایش خلاق

هفت‌برکه: کارگاه تئاتر کودک و نوجوان با همکاری انجمن نمایش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش برگزار شد (پیش‌خبر در هفت‌برکه).

روز پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه، زینب کوزلی کارگاه مقدماتی «نمایش خلاق» را با حضور ۲۳ نفر از علاقه‌مندان از ساعت ۱۶ الی۲۰ برگزار کرد. در این کارگاه، شیوه‌های نمایش خلاق برای رفع خجالت و همچنین چند تمرین در جهت اعتماد به نفس با شرکت‌کنندگان کار شد. در نهایت، شرکت‌کنندگان گروه‌بندی شدند تا چند تمرین نمایش خلاق را اجرا کنند.

روز جمعه ۲۳ تیرماه نیز دو کارگاه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد. معصومه بهمنی کارگاه ایده تا اجرا را با حضور هشت نفر از علاقه‌مندان حوزه نویسندگی برگزار کرد. در این کارگاه، شرکت‌کنندگان با اجزای نمایشنامه و داستان آشنا شدند و ایده‌های خود را به داستان تبدیل کردند و با اصول اجرا و برقراری ارتباط چشمی، آن را روی سن برای دوستان بازگو کردند.

زینب کوزلی در نوبت عصر، ادامه‌ی کارگاه «نمایش خلاق» را برگزار کرد. در این کارگاه، اعضا با استفاده از دورریختنی‌ها، یک شخصیت خلق و با آن صحبت کردند. در نهایت برای هر کدام از شخصیت‌ها نامی انتخاب شد و همچنین صدا و بیان شخصیت مشخص شد.

عکس‌های حسینعلی مقتدری و زینب کوزلی را از این کارگاه دوروزه ببینید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top