بستن

آغاز زندگی ۱۸ نوعروس دیگر با جهیزیه رایگان

هفت‌برکه: با اهدای ۱۸ سری جهیزیه رایگان به نوعروسان جوان، در ده سال گذشته ۶۸۴ خانواده با کمک ستاد جهیزیه آسان مسجد امام زین‌العابدین(ع) زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند. 

 به گزارش پایگاه خبری گراش نیوز، دوشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲، به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان، ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در گراش اهدا شد.

حاج یعقوب صادقی، مسئول ستاد جهیزیه آسان وابسته به موسسه خیریه مسجد امام زین العابدین(ع) گراش، گفت: این جهیزیه شامل ۸ قلم کالا و شامل یخچال، اجاق گاز، جارو برقی، لباس‌شویی،‌ تلویزیون، پنکه، فرش ۱۲ متری، پتو و ظروف آشپزخانه است که به صورت کاملا رایگان در اختیار نوعروسان قرار می‌گیرد.

صادقی افزود: ارزش این جهیزیه‌ ها قریب به ۶۰۰ میلیون تومان و ارزش هر سری ۳۳ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۲ تا به امروز ۶۸۴ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند توسط موسسه خیریه مسجد امام زین العابدین (ع) توزیع شده است، تصریح کرد: سال گذشته ۶۵ سری جهیزیه تحویل نوعروسان شهرستان شد و قرار است تا پایان امسال حدود ۶۰ سری دیگر بین نیازمندان توزیع شود.

مسول ستاد جهیزیه آسان موسسه خیریه مسجد امام زین العابدین(ع) گراش در ادامه با تقدیر از خیرین و مشارکت خوب مردم در تامین وسایل مورد نیاز و ضروری نوعروسان نیازمند، افزود: این سری جهیزیه‌ها با مشارکت خادمیاران کانون آستان قدس رضوی تهیه شده است.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top