بستن

مسجدسازی در ادامه رفاقت سربازی

هفت‌برکه: حاج حسن فخری، خیر گراشی، با وساطت هم‌دوره‌ای سربازی‌اش، مسجد و حسینیه الزهرا(س) را در یکی از محلات محروم شهر جهرم ساخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی گراش‌نیوز، مسجد و حسینیه خیرساز الزهرا(س) در مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای هزار متر مربع و با هزینه بیش از هفت میلیارد تومان ساخته شده است.

حاج حسن فخری در گفت‌وگو با هفت‌برکه در رابطه با هدف خود از ساخت این مسجد در جهرم گفت: «هم‌دوره‌ای سربازی‌ام که با او ارتباط داشتم و دارم، گفت منطقه‌ای به نام محله ولی عصر در جهرم کاملا فقیرنشین است و به من پیشنهاد ساخت یک مسجد در این محله را داد. من نیز رفتم و سرکشی کردم و دیدم واقعا واجب است و اصلا کسی باور نمی‌کند این محله در جهرم است و باید خیلی زودتر این کار را می‌کردم.»

فخری در گراش نیز کارهای خیری انجام داده است ولی اصرار ما برای بیان این کارها بی‌فایده بود و در جواب به ما گفت: «هر کسی هر کاری می‌کند باید اخلاص داشته باشد و از ریا به دور باشد. من نمی‌دانم خبر ساخت مسجد در جهرم چطور به گوش شما رسیده است و گرنه در این رابطه هم تمایلی برای گفت‌و‌گو نداشتم.»

مراسم افتتاح رسمی این مسجد که از سال ۱۴۰۰ فعالیت آن شروع شده است، پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ در شب عید غدیر با حضور رضایی، نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

همزمان با جشن عید غدیر، نماز مغرب و عشا در این مسجد به امامت امام جمعه گراش برگزار و از حاضرین با برنج و خورشت گراشی پذیرایی شد.

محله ولی‌عصر(عج) در غرب شهر جهرم و در نزدیکی بیمارستان تامین اجتماعی پیمانه قرار دارد.

 

2 نظر

  1. کارشان عالی. است. اما وقتی همه مسولین. از جهرم. وگراش. برای افتتاح آن حاضر باشند. طبعا همه هم باخبر میشوند

  2. سلام و شادباش خدمت مدیریت محترم سایت. تاریخ افتتاح مسجد تیرماه ۱۴۰۲ هست که اشتباها ۱۴۰۱ تایپ شده. امیدواریم خداوند متعال طول عمر باعزت و موفقیت بیش از پیش به شما اصحاب رسانه عنایت فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top