بستن

راهیابی امیرعلی یحیایی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز

هفت‌برکه: امیرعلی یحیایی با کسب مقام هشتم در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز هوپس پسران کشور، به انتخابی تیم ملی هوپس کشور راه یافت.

به گزارش هیات تنیس روی میز گراش، مسابقات قهرمانی تنیس روی میز هوپس پسران کشور از ۷ تا ۹ تیرماه ۱۴۰۲ در رشت برگزار شد. امیرعلی یحیایی، علی خوشاب، محمدحسین اکبریان و طاها پورشمسی چهار بازیکن گراشی بودند که به همراه پنج بازیکن دیگر در قالب بازیکنان استان فارس به ابن رقابت‌ها اعزام شدند. مربیگری تیم فارس بر عهده حمید جعفری از گراش و مجید یزدان‌بخش از شیراز بود.

در پایان رقابت‌ها، امیر علی یحیایی با کسب مقام هشتم توانست به انتخابی تیم ملی راه پیدا کند. متین هادیان شیرازی دیگر بازیکن فارس هم با کسب عنوان چهارمی به انتخابی تیم ملی راه یافت. محمدحسین اکبریان و علی خوشاب نیز با بازی‌های قابل قبول  توانستند به ترتیب مقام‌های نوزدهم و بیست و نهم را کسب نمایند.

به گفته روابط عمومی هیات تنیس روی میز، بازی‌های درخشان امیرعلی یحیایی به اذعان مربیان و کارشناسان، شایستگی کسب مدال را داشت اما او با قرعه‌ی سختی مواجه شد و در یک رقابت نزدیک و جذاب با اختلاف دو پوئن در گیم پایانی بازی را به قهرمان مسابقات، پاکزاد رحیمیان از کردستان، واگذار کرد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top