هفت برکه:سقوط مرد ۴۲ ساله در یکی از قنات‌های روستای آغصه گراش با تلاش نیرو‌های امدادی، آتش نشانی و اورژانس به خیر گذشت. 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان گراش صبح چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ مرد ۴۲ ساله‌ای که در یکی از قنات‌های روستای آغصه بخش ارد گراش سقوط کرده‌ بود با انجام عملیات امداد‌رسانی به بیمارستان امیرالمونین علی(ع) گراش منتقل شد.»

Ghanat

به گزارش آتش‌نشانی گراش تیم امدادی متشکل از سه آتش نشان و سه نیروی امدادی هلال احمر از گراش با دو خودرو و تمام تجهیزات لازم به محل اعزام و پس از ایجاد کارگاه توانستند مصدوم  را زنده و با کمترین آسیب از قنات ۱۵ متری خارج کنند.

این عملیات نجات بیش از دو ساعت به طول انجامید.

شکاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گراش گفت: «با توجه به این که احتمال آسیب مصدوم از ناحیه ستون فقرات و اندام‌ها وجود داشت پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، تحویل اورژانس و به بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش انتقال داده شد.»

به گزارش روابط عمومی بیمارستان گراش مصدوم که دچار شکستگی انگشت پا و در رفتگی مچ پا شده بود بعد از عکسبرداری و اقدامات درمانی با رضایت شخصی از بیمارستان همان شب از بیمارستان ترخیص شد. 

یک سال پیش نیز جعفر جعفری در گراش در چاه ۵۰ متری سقوط کرد و پس از یک شبانه‌روز با کمک نیروهای هلال احمر نجات پیدا کرد. خبر و گفت‌وگو هفت برکه با او در رابطه با تجربه‌ی سقوطش در چاه در این پست با تیتر ۲۴ ساعت کلنجار با مرگ در ته چاه را بخوانید.