بستن

قتل در فداغ

هفت‌برکه : کشاورز ۵۰ ساله فداغی با ضربات چاقو به قتل رسید.

به گزارش فداغ‌نیوز ساعت ۱۷ شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اسماعیل پناهی توسط فرد یا افراد ناشناس با ضربات چاقو در زمین کشاورزی خود در شمال فداغ به قتل رسید. زمین کشاورزی او فاصله چندانی با روستای فداغ و منازل مسکونی ندارد.

سرهنگ کرامت کریمی فرماندهی انتظامی گراش در پاسخ به هفت‌برکه در مورد این قتل گفت: «عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت یک فقره قتل در روستای فداغ گزارش شد که به محض اطلاع دستور ویژه برای پیگیری موضوع صادر شد. خود من به همراه رییس دادگستری، دادستان و نیروهای پلیس آگاهی دیشب در فداغ حضور داشتیم و جزییات حادثه را بررسی کردیم.»

سرهنگ کریمی گفت: «در حال حاضر پرونده در مرحله مقدماتی است و هنوز متهمی دستگیر نشده است. اما به مردم عزیز فداغ اطمینان می‌دهیم که نیروی انتظامی شهرستان با تمام توان این پرونده را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می‌کند.»

مقتول حدودا پنجاه ساله و دارای دو دختر و یک پسر است. اسماعیل پناهی در کنار کشاورزی دارای دستگاه آب شیرین‌کن بود و بسیاری او را به عنوان سقای فداغ می‌شناختند.

جسد مقتول پس از حادثه به درمانگاه فداغ منتقل و در حال حاضر برای تکمیل تحقیقات در اختیار پزشکی قانونی است.

با توجه به حوادث روزهای اخیر در فداغ، یکی از خواسته مردم در حال حاضر نصب دوربین‌های امنیتی برای رصد حضور افراد ناآشنا در روستا است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. مقصر همان‌ ارگان منظم و افرادی هستند که مواد مخدر صنعتی مانند شیشه در جامعه پخش میکنند، مقصر ان ارگان و‌نهاد رسمی است که همه میدانیم که برای سود خود و نیابتی هایش سالهاست مبادرت به قاچاق مواد خطرناک و‌پخش ان بین جوانان این کشور میکند تا مردم را به جان هم اندازد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top