بستن

خیرین گراش چهار مدرسه جدید می‌سازند

ابراهیم مهروری در همایش خیرین مدرسه‌ساز اعلام کرد خیرین گراش در حال اجرای هفت پروژه جدید آموزشی و خدماتی در نقاط مختلف شهرستان هستند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش گراش جشنواره خیّرین مدرسه ساز دوشنبه دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور، دست‌نیان مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس, تولیت آستان احمدی و محمدی،کریمی فرد فرماندار گراش،مهروری مدیر آموزش و پرورش گراش، خیرین مدرسه ساز  به همراه جمعی از مسوولین ادارات شهرستان، نمایندگان بانیان خیر و مدیران واحدهای آموزشی روز درمحل سالن سراجی برگزار شد .
ابراهیم مهروری مدیر آموزش و پرورش گراش  در این همایش گفت: شهرستان گراش  در داشتن افرادی با اندیشه خیر ، شهره است و این عزیزان گام های بسیار موثری را در بخش‌های مختلف به خصوص ساخت مدارس برداشته‌اند.

وی افزود درحال حاضر هفت پروژه در دست ساخت در این شهرستان درحال اجرا است از جمله مدرسه ده کلاسه مسکن مهر با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان با ۱۶۰۰ متر زیربنا توسط حاج احمد محبی، مدرسه شش کلاسه مسکن مهر با ۷۵۰متر زیربنا با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال توسط حاج عبدالحسین سلیمی، نمازخانه دبستان مهدیه خلیلی با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع با هزینه ۳۰ میلیون تومان توسط خانم جعفری، معلم سرای روستای حسین آباد با زیر بنای ۷۰ متر مربع  با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیون تومان توسط آقایان محمد فروتن، ابوذر نادرپور و مشارکت آموزش وپرورش گراش. مدرسه ۱۰ کلاسه راشدی فداغ،مدرسه ابتدایی روستای زینل آباد و همچنین مدرسه ابتدایی امام محمد باقر (ع)گراش که توسط اداره کل نوسازی مدارس در دست بازسازی است.

در ادامه این مراسم دست نیان مدیر کل نوسازی مدارس فارس طی سخنانی اظهار داشت: هر کشوری در دنیا به آموزش و پروش و دانش آموزان توجه کرده است، موفق و پیروز بوده است. در کشورمان نیز استان یزد و فارس از این بابت سرآمد استان‌هاست و در استان فارس نیز شهرستان گراش به دلیل سابقه درخشان درتعداد زیاد خیرین مدرسه‌ساز از مناطق سرآمد دراین زمینه است.

وی افزود:خدماتی که دولت خدمتگزار از سال ۸۵ تاکنون به مدارس خیرساز در گراش نموده بیش از ۲۰ پروژه بالغ بر ۹۰کلاس درس و ۱۳۰۰۰هزارمترمربع و هزینه‌ی ۴۵میلیارد ریال بوده است.پس از این مراسم از پروژه های دردست ساخت بازدید به عمل آمد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top