بستن

هنرمندان بیمه تکمیلی می‌شوند

نام‌نویسی بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان نام‌نویسی بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور از سوی صندوق اعتباری حمایت از روزنامه‌نگاران و هنرمندان برای سال ۹۲ آغاز شد.
روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامهنگاران و هنرمندان با اعلام این خبر افزود:  کلیه اعضا صندوق و کسانی که از سوی این صندوق بیمه شده‌اند می توانند با ارائه مدارک ذیل حداکثر تا ۵ اردیبهشت ۹۲  نسبت به نام‌نویسی اقدام نمایند.
مدارک مورد نیاز شامل:
۱- کپی کارت ملی بیمه شده اصلی و افراد تحت تکفل
۲- کپی صفحه اول دفترچه بیمه (خدمات درمانی ، تامین اجتماعی ،…) بیمه شده اصلی و افراد تحت تکفل
۳- کپی صفحه اول و دوم شناسنامه بیمه شده اصلی با ذکر شماره تلفن همراه
۴- اصل فیش بانکی به مبلغ ۷۰ هزار تومان (به ازا ء هر نفر)
واریز به شماره شبا IR 270 180 000 000 000 062 732 318
 به علاوه زمینه بیمه عمر و حوادث نیز فراهم گردیده است.  متقاضیانی که مایلند  مبلغ ۱۵ هزار تومان برای هر نفر به حساب مذکور جداگانه واریز و فیش مربوطه به همراه کپی کارت ملی به صورت جداگانه ارائه نمایند (خسارت بیمه حادثه تا ۲ میلیون تومان و بیمه عمر (فوت به هر علت ) ۴ میلیون تومان است.
شایان ذکر است برای سال ۹۲ نیز تلاش گردید تا خدمات بیمه تکمیلی با حداقل حق بیمه سهم اعضا لحاظ گردد وما بقی هزینه را صندوق حمایت از نویسندگان ، روزنامه- نگاران وهنرمندان متقبل می شود.
متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به شماره ۲۲۴۸۰۳۸-۲۲۴۸۰۲۶ اقدام کنند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top