بستن

برنامه فوتبالی‌ها برای سال ۹۲ اعلام شد

امسال اول نوجوانان، بعد نونهالان، بعد جوانان و سرانجام بزرگسالان در مسابقات فوتبال گراش به میدان می‌روند.

به گزارش گریشنا از هیات فوتبال گراش، جلسه این هیات با حضور تمامی اعضا سه‌شنبه ۲۷ فروردین برگزار شد و برنامه مسابقات سال ۱۳۹۲ مشخص شد.

برنامه سالانه بازی‌ها

فصل فوتبالی امسال با مسابقات نوجوانان آغاز می‌شود. نوجوانان گراش از روز ۲۵ خرداد ما در مسابقات باشگاهی شرکت می‌کنند. مسابقات فوتبال رده پایه به صورت مجتمع برگزار خواهد شد. روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم تیرماه ۹۲ فوتبالیست‌های زیر ۱۲ سال و بعد از آن ۱۳ و ۱۴ تیرماه فوتبالیست‌های زیر ۱۴ سال با هم بازی می‌کنند.

با فرا رسیدن ماه رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان در رده بزرگسالان برگزار خواهد شد. در هفته دفاع مقدس نیز مسابقات فوتسال ادارات و ارگان‌های دولتی برنامه‌ریزی شده است.

در نیمه دوم تابستان نوبت به مسابقات باشگاهی جوانان می‌رسد. این مسابقات از ۲۵ مردادماه شروع می‌شود.

هر ساله حساس‌ترین مسابقات فوتبال گراش مسابقات دسته برتر و دسته اول بزرگسالان است. مسابقات امسال از ۱۵ مهرماه شروع می‌شود. شهدا سال گذشته قهرمانی را به دست آورد.

برای پایان سال دو دوره مسابقات به مناسبت دهه فجر پیش‌بینی شده است. در نیمه دوم دی‌ماه مسابقات چهارجانبه امید با حضور تیم‌های شهرهای همجوار برگزار می‌شود و بعد از آن پیشکسوتان در دهه فجر پا به توب می‌شوند.

اعضای هیات فوتبال گراش

رییس هیات فوتبال: اسماعیل حسن‌نژاد

قائم مقام هیات: عبدالمهدی مهروری

نایب‌رییس: خانم پورشمسی

دبیر هیات: شاکر آشفته

مسئول کمیته قضایی و انضباطی: حاج مهدی جعفری

مسئول کمیته قراردادها: فاضل آشفته

مسئول کمیته مسابقات: عبدالرضا افشار

مسئول کمیته فوتسال: غلامرضا افشار

مسئول کمیته داوران: عبدالرضا حسین‌پور

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

7 نظر

  1. مهر ماه نماینده شهرمون تو لیگ کشوری بازی داره با این تصمیم مسئولان زحمت کشمون یعنی نابود کردن تیم پیروزی از صحنه لیگ کشوری ولی به نظر من راههای دیگه ایی هم هستش برای نابود کردن این تیم اون موقع حداقل دانشجویان و دانش اموزان دو ماه درگیرفوتبال نمی شوند و مشغول خواندن درساشون می شن

  2. از همین الان قول میدهم برنامه بزرگسالان عوض بشود. نصف بیشتر بازیکنان تیم ها دانشجوها هستند. علاه بر این تیم پیروزی برای بازی های لیگ کشوری به بازیکنان سایر تیم ها نیازمند است و این نمی شود.
    هر ساله هیئات فوتبال برنامه می دهد و هر ساله طبق برنامه پیش نمی رود.

  3. هیچکدوم از برنامه ها اجرا نمیشه
    چون ۷۰ در صد تیمهای گراشی ،تیمی در رده پایه ندارن.
    با حضور پیروزی در لیگ و با توجه به نفوذ عوامل آن تیم قطعا لیگ در مهرماه برگزار نخواهد شد
    در ضمن در فصل پاییز و با توجه به کوتاهی روز و تاریکی هوا، مشکل نور یکی از معضلات بزرگ عدم برگزاری آن می باشد.

  4. تنها موردی که برای هیأت فوتبال شهرمون مهم نیست برنامه هست ضمن این که بعید میدونم فشار بعضی از تیمهای “خاص”!!! بهشون اجازه اجرای برنامه رو نمیده. تازه باید درصدی رو برای مسئول تربیت بدنی (۹۹ درصد )!!! هم در نظر گرفت.

  5. چرا از تمام ظرفیت شهر برای مسابقات استفاده نمیشه زمین چمن حلال احمر زمین چمن مقاومت یه زمین داره تربیت بدنی تمام مسابقات توی اونه تازه زمین چمن تربیت بدنی برای نونهالان و نوجوانان بزرگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top