بستن

معرفی کارگران نمونه شهرستان گراش

هفت برکه: به مناسبت هفته کار و کارگر در همایش تجلیل از کارگران نمونه گراش در فرمانداری، ۹ نفر از کارگران نمونه شهرستان معرفی شدند و از آن‌ها تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش:۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، به مناسبت هفته کار و کارگر همایش تجلیل از کارگران نمونه گراش با حضور محمود طاهرزاده فرماندار گراش، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جانشین فرماندهی انتظامی، برخی از مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان و جمعی از صاحبان مشاغل و کارگاه‌ها و کارگران برگزار شد.

فرماندار گراش در این مراسم با تبریک این هفته به تلاشگران عرصه کار و تلاش، اظهار داشت: «این هفته فرصت مغتنمی است تا از کسانی که چرخ‌های اقتصادی کشور را به حرکت در می‌آورند تجلیل شود.»

محمود طاهرزاده گفت: «کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند و نقش عظیم آنان در پویایی و پیشرفت جامعه انکارناپذیر است.»

وی بر ضرورت توجه به جامعه کارگری تاکید کرد و افزود: «جامعه‌ای پویا است که نیروی کار موثری داشته باشد و در این راستا همه قدردان زحمات و تلاش‌های قشر خدوم و زحمتکش کارگری هستیم.»

آمنه مرادی، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در این مراسم افزود: «کارگران از ارزشمند‌ترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه ما هستند و امروز شاهد هستیم که چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران به حرکت در می‌آید.»

وی گفت: «این شهرستان بیش از ۶۰ کارگاه فعال دارد. برگزاری منظم کمیسیون کارگری، ارائه مستمر مشاوره در حوزه کار و قانون کار به جامعه هدف، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگری، افرایش تیم گشت مشترک اتباع، بازدید مستمر از شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی، اختصاص تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، ایجاد بیش از ۸۵۰ مورد شغل و ثبت آن در سامانه رصد، پیگیری افزایش تسهیلات تبصره ۱۶ و پیگیری ایجاد خانه کارگری، از جمله عملکرد اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گراش در سال گذشته و دو ماهه سال جاری عنوان کرد.

در این همایش از کارگران شرکت‌ها و کارگاه‌های فعال سطح شهر شامل شرکت فرداد سبز نوش فارس، انجمن صنفی کارگران ساختمانی، شرکت سبزیجات منجمد خشک گراش طاها فارس، شرکت فنی مهندسی کلات گراش تجلیل شد.

از شرکت فرداد سبز نوش فارس با کارفرمایی غلامرضا فتحی، مجتبی نوشادی و عبدالرضا خوشبختی به عنوان کارگر نمونه انتخاب شدند. از انجمن صنفی کارگران ساختمانی که محمد علی مهری مدیر عامل آن است، هادی فاطمی، محمد علی خوش آب، یعقوب مهری، محمود فخاری، عزیز افتادگان به عنوان کارگر نمونه انتخاب شدند. از شرکت فنی مهندسی کلات گراش با کارفرمایی شکرالله پورشمسی، حسین عامری کارگر نمونه شد و از شرکت سبزیجات منجمد و خشک گراش طاها فارس با کارفرمایی اصغر اسدی، زینب قانعی‌پور پور به عنوان کارگر نمونه معرفی شد.

در پایان این همایش بیانیه هیات کارگری توسط محسن حسن‌زاده، نماینده کارگران در هیات تشخیص اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان قرائت شد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. سلام
    یعنی این همه کارگر تو مشاغل و اصناف دیگر مشغول هستند آدم نیستند
    جمع کنید بابا
    این کارهای نمایشی بدرد نمی خورد

  2. بر دست و کول خسته و زحمتکش خود از جانب خدا بوسه می‌زنم و یقین دارم که
    « یدالله فوق ایدیهم » حقم که توسط رؤسایم خورده شده ؛ به من بر خواهد گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top