بستن

خداحافظی با آقای قمری

هفت برکه: قُمری عمر آقای قَمری پر کشید. حاج غلامحسین قمری، خیر مدرسه‌ساز گراشی در سن ۸۵ سالگی و به دلیل کهولت سن دیروز، سی‌ام فروردین ۱۴۰۲ از دنیا رفت. پیکر او امروز در گلزار شهدا به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش هفت برکه: حاج‌غلامحسین مثل اکثر مردان گراشی در دبی کسب و کار کرد و در همان جا بازنشست شد و به گراش برگشت. او در سال ۹۵ با هزینه‌ی ۸۵۰ میلیون تومان، بانی خیر مدرسه قمری گراشی در مسکن مهر گراش شد اما اسدالله پورشمسی، خواهرزاده او می‌گوید:«به جز ساخت این مدرسه، خیر او به خیلی‌ها رسیده که حاج غلامحسین نمی‌خواست کسی از آن باخبر باشد.»

او فرزندی نداشت و در این دنیا با همسرش زندگی کرد. اما قبل از مرگش وقتی دست‌هایش را تکیه داده بود به صندلی و خیره بود به حیاط مدرسه، بچه‌هایش را دید که با توپ و طناب و با خنده و شادی مشغول بازی هستند.

هیچ‌چیز مانند این‌وَر و آن‌ور دویدن بچه، یک پدر را خوشحال نمی‌کند. پیرمرد آن روز خوشحال بود؛ و شک نداریم امروز هم در آغوش خدا می‌خندد.

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. درگذشت خیر مدرسه ساز حاج غلامحسین قمری گراشی را تسلیت عرض نموده و علو درجات ، رحمت و مغفرت را برای ایشان از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
    امیدواریم گام های خیر آن مرحوم ، توشه ای برای سرای ابدی ایشان باشد و با اولیای الهی محشور شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top