بستن

درخشش ستاره‌آبی در جام رمضان لار

هفت‌برکه: ستاره‌آبی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، امیدهای فوتبال گراش را در جام رمضان لارستان زنده نگه داشت.

به گزارش هفت‌برکه مسابقات جام رمضان لارستان که از ابتدای ماه رمضان آغاز شده بود به مرحله حساس نیمه نهایی رسید.

این مسابقات با حضور ۱۴ تیم در دو گروه هفت تیمی آغاز شد که از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم راه یافتند. گراش جوان با صدرنشینی گروه یک و ستاره‌آبی با جایگاه چهارم گروه دو در مرحله دوم در یک گروه قرار گرفتند.

بازی‌های مرحله دوم با شهرآورد دو تیم گراشی آغاز شد که حاصل آن تساوی ۲-۲ در شب اول بود تا هر دو تیم به صعود امیدوار باشند. در شب دوم ستاره آبی با نتیجه ۲ بر صفر تیم مدعی هیات فوتبال بیرم را شکست داد و گراش‌جوان هم ۴-۲ اکسیر جویم را شکست داد.

در شب پایانی مرحله گروهی گراش جوان ۳-۱ از هیات فوتبال بیرم شکست خورد و با ناباوری بازی‌ها حذف شد. ستاره آبی در بازی دوم اکسیر جویم را ۳-۱ شکست داد تا با صدرنشینی به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و تنها نماینده گراش در مرحله نیمه‌نهایی خواهد بود.

از گروه دوم دو تیم لاری شهید چمران و شهدای هلال احمر به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند. 

بازی همزمان در مسابقات گراش و لار کار تیم‌های گراشی را در این مسابقات دشوار کرده بود. ستاره آبی که قهرمان سال گذشته جام رمضان گراش، امسال از این مسابقات حذف شد و گراش‌جوان هم مسابقات لار از دست داد.

سعید انصاری سرمربی تیم فوتسال ستاره آبی در مورد نتایج این تیم گفت: «فشردگی بازی‌ها و همین‌طور بازی همزمان در لار و گراش خستگی و مصدومیت‌های زیادی برای ما داشت و به خاطر همین گاهی نتایج بازی‌ها همراه با نوسان بود ولی در نهایت خوشحالیم که تیم در مرحله نیمه‌نهایی حضور دارد و امیدواریم سه‌شنبه در بازی نیمه‌نهایی فوتبال‌دوستان گراش ما را در سالن منیری به خوبی حمایت کنند.»

انصاری گفت: «ستاره آبی در این دوره به عنوان نماینده گراش حضور دارد و سعی کردیم از ظرفیت‌ بازیکنان همشهری استفاده کنیم. تمام بازیکنان ما گراشی هستند و به نوعی تنها تیمی کاملا بومی بین تیم‌های حاضر در مسابقات هستیم. جا دارد از تیم‌ها شاهین، شهدا، جوشن و اتحاد و همچنین هیات فوتبال گراش که با بازیکنان کمکی، با ما همراهی کردند تشکر کنم. حضور محمدجواد آذرائین، حمید عالی‌پور، بهنام شیرشمسی و علی حسین‌زاده در کنار بازیکنان خودمان باعث شده بود دست ما در انتخاب بازیکن در این مسابقات فشرده باز باشد.»

سرمربی ستاره‌آبی در پایان یک بار دیگر برای تماشای بازی نیمه‌نهایی و تشویق این تیم  از همشهریان دعوت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top